Қазақ тілі 2 класс ОМЖ орыс сыныптарына 2020-2021 жылға
Аудан/ қала
Мектеп:
Мұғалімнің
Пән: қазақ тілі
Сынып: 2 « »
1-4 сыныптарда оқыту орыс тілінде жүргізілетін негізгі мектептердегі оқу бағдарламасы, Астана 2014
Қазақ тілі.Оқулықтың авторлары: А. Қайырбекова, Атамұра баспасы 2013ж.
Мақсаты: Қазақ тілі пәнінен жаңа әдіс тәсілдерді қолдана отырып, оқушылардың қызығушылығын арттыру.
Күтілетін нәтиже:
А: Ауыз екі сөйлеуді дамыта отырып, сабақта топтаса және жұптаса серіктесу, іздену, өзін-өзі бағалай алу;
В: Оқушылар қажетті ақпаратты іздеп, табуға, салыстыруға, қорытынды жасауға және диалог құрастыруға үйренеді;
С: Оқушылар мәтіннің негізгі ойын тұжырымдайды және диалог құрастырады, өз ойын айта біледі: топта серіктесу және шығармашылық қабілеттерін ашу.
Орта мерзімді тізбектелген сабақтар топтамасы
2 сынып І тоқсан — 18 сағат
Әлеуметтік –тұрмыстық ая – 32 |
||||||
І Мен және менің отбасым /5 сағат/ | ||||||
№ | Тақырыбы | Оқып -үйренудің негізгі мақсаттары. |
Жұмыстың белсенді формалары, модульдер.
Оқытуда қолданылатын әдіс –тәсілдер мен стратегиялар |
Күтілетін нәтиже | Ресурстар | Мерзімі |
1 | Мен және менің отбасым |
Модуль бойынша оқушылардың сөздік қорын қалыптастыру.
Оқылым, тыңдалым, айтылым, жазылым әре-кеттерін жүйелі түрде қолданып,тілдесім әре-кетіне жетелеу. |
Модульдер:Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, диалогтік оқыту, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сай оқыту.
|
Мен және менің отбасым төңірегінде сөйлей білу.Осы тақырып бойынша сөздерді, сөз тіркестерін сөйлемдерде қолдана білу. Сауатты жазуға үйрену.
|
Оқулық, қосымша мәліметтер, тірек-сызбалар,
|
|
2 | Менің отбасым. | Тақырып бойынша оқушылардың сөздік қорын қалыптастыруды жалғастыру. Оқылым, тыңдалым, айтылым, жазылым әрекеттерін жалғастыру, тілдесім әрекетіне жетелеу. |
Модульдер:Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сай оқыту.
Сыни тұрғыдан ойлануға үйрету (СТО), ой-қозғау, топтық жұмыс, жеке жұмыс, диалогтік оқыту |
Өз отбасы туралы айта білу.Тақырып бойынша меңгерген сөздер мен сөз тіркестерін пайдаланып сөйлем құрауға, ашық сөйлеуге үйренеді |
Қима қағаздар, оқулық, постер, түрлі-түсті маркерлер, стикерлер, интербелсенді тақта
|
|
3 | Өзім туралы | Зат есім туралы түсініктерін тереңдету. Кім?не? деген сұрақтарға дұрыс жауап беруге дағдыландыру.Өз отбасы туралы әңгіме құрау. |
Модульдер:Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сай оқыту.
Топтық жұмыс, СТО-дың 3 фазасы, еркін жазу, ойын әдістері
|
Өзі туралы әңгімелей білу.
Зат есімнің сұрақтарына дұрыс жауап беруге үйрену.
|
Оқулық, қосымша мәліметтер, тірек-сызбалар,
үлестірмелі материалдар |
|
4 | Әкем мен шешем. | Оқушылардың сөйлеу қабілеттерін жетілдіру. Әр оқушының білім сапасын арттыру. Тақырып бойынша қарапайым сұрақтарға дұрыс жауап беруге баулу.Сөздік қорды байытып, тілдесім әрекетіне жетелеу. |
Модульдер:Оқытудағы басқару және көшбасшылық,Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сай оқыту.
Блум таксономиясы; СТО стратегиялары, топпен жұмыс |
Әке-шешелері туралы қазақша айта білу.
Қазақ тіліне тән ерекше дыбыстарды, жаңа сөздерді, сөз тіркестерін дұрыс айтуға, сауатты жазуға үйрену. |
Оқулық, қосымша мәліметтер, тірек-сызбалар,
үлестірмелі материалдар |