ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ 7 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ 2017-2018 ОҚУ ЖЫЛЫ
Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Үкіметінің № 1080 қаулысымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес әзірленген.
7-сынып – аптасына 2 сағат, оқу жылында – 68 сағат;
Қазақ әдебиетінен орта мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері | Тақырыптар/ Орта мерзімді жоспардың мазмұны | Оқу мақсаты | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | Негізгі дерек көздер | Сағат саны | Мерзімі |
1-тоқсан 18 сағат | |||||||
1. Көне күндерден жеткен жәдігерлер | Орхон-Енисей ескерткіштері. «Күлтегін» жыры | әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау (Т/Ж2). |
Ұйымдастыру
Топқа бөлу «ТВ шоу» Ү.ж. тексеру Миға шабуыл «Ойлан-жұптас-бөліс» |
«Сабақтағы проблемалар» кестесі | Таныстырылым, фильм, суреттер. | 1 | |
Ел тәуелсіздігі үшін күрескен батырлар | көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау (7.Т/Ж3). |
Бейнефильм көрсету. АКТ
Топ жұмысы, бірлескен оқу |
«Бас бармақ» қалыптастырушы бағалау |
Қазақ тілі
оқулығы, түрлі-түсті қағаздар, маркер, постер. |
1 | ||
«Күлтегін» жазба ескерткіші | шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру (7.А/И1). |
Талдау. Топтастыру. Т.Ж. Кубизм;
АКТ; ТВ шоу |
Жұлдызша арқылы бағалау
|
Мұғалімге
арналған нұсқаулық |
1 | ||
Ғажайып туынды – «Күлтегін» | шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу (А/И4). |
«Суреттер сөйлейді».
Мәтінмен жұмыс. |
Сөзбен мадақтау.
Смайликтер |
Кеспе суреттер, парақшалар. | 1 | ||
Мәңгілік ел – мәңгілік мұрат! | кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру (Б/С1) |
Ұйымдастыру
Топқа бөлу «ТВ шоу» Ү.ж. тексеру Миға шабуыл «Ойлан-жұптас-бөліс» |
«Сабақтағы проблемалар» кестесі | Таныстырылым, фильм, суреттер. | 1 | ||
Жиембет жырау. «Еңсегей бойлы ер Есім» толғауы | көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау. (Т/Ж3) |
Бейнефильм көрсету. АКТ
Топ жұмысы, бірлескен оқу |
«Бас бармақ» қалыптастырушы бағалау |
Қазақ тілі
оқулығы, түрлі-түсті қағаздар, маркер, постер. |
1 | ||
«Әмірің қатты Есім хан…» |
Т/Ж3 Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу.
А/И1 Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу |
Талдау. Топтастыру. Т.Ж. Кубизм;
АКТ; ТВ шоу |
Жұлдызша арқылы бағалау
|
Мұғалімге
арналған нұсқаулық |
1 | ||
Қазтуған жыраудың «Туған жермен қоштасу» толғауы |
көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту (7.Т/Ж4);
шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау (7.А/И3). |
«Суреттер сөйлейді».
Мәтінмен жұмыс. |
Сөзбен мадақтау.
Смайликтер |
Кеспе суреттер, парақшалар. | 1 |