» » Әдебиеттік оқу 2 сынып. ОМЖ Орта мерзімді жоспар 136 сағат «Алматыкітап»

Әдебиеттік оқу 2 сынып. ОМЖ Орта мерзімді жоспар 136 сағат «Алматыкітап»

07 ноябрь 2016, Понедельник
2 326
0

Әдебиеттік оқу пәнінен  орта мерзімді жоспар  2 сынып

136 сағат

Апта  

 

 

 

 

Сабақ тақырыбы, мақсаты

Сағат саны  

 

Уакыты

 

 

Күтілетін нәтиже

 

 

Оқытуда қолданылатын әдіс -тәсілдер, оқыту формасы

 

 

 

 

 

 

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы

 

 

 

 

Үйрену барысын бағалау

 

 

 

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар

 

 

 

I-тарау  Білім керек бәріне (17сағат)

  1  Білім керек бәріне

 

Ф.Оңғарсынова

Автор туралы мәлімет бере отырып,өлеңнің мазмұнын ,негізгі идеясын ұғынуына жағдай жасау.

1   А.Өлеңді түсіне оқиды,талдайды; хрестомиядағы өлеңдермен салыстыра отырып,негізгі ойға қорытынды жасайды.

 

Ә.Мақал-мәтел-

дердің мағынасын талдай отырып ойын,зейінін,есте сақтау қабілеттер

ін, сөз тіркестері арқылы сөйлеп тілдері дамиды.

Б. «Кім болам» деген ойларын ұштай отырып, мамандық иелерін құрметтей біліп , ата-анасының еңбегін бағалай біледі.

*Диалогтік әдіс

 

*топтық жұмыс

*көшбасшылықты анықтау

*жоғары мәртебелі сқрақтар

Қабілеті төмен оқуш.жұмыс

 

*өлеңді дауыстап оқып беру

*білім күні қашан тойланатынын айту

Дарынды оқушылармен жұмыс

*Білім туралы мақал –мәтелдер жинақтау

*мақалдардың мазмұнын түсіндіру

 

*мәнерлеп оқу

 

*өлең мазмұнын аша білу

*сұрақтарға нақты жауап

*тапсырмаларды мүлтіксіз орындау

Мамандық иелерінің суреттері,білім,оқу туралы мақалдар кестесі.
2 Мектеп-біздің анамыз

 

Ө.Тұрманжанов.

 

Өлеңді түсініп оқып,ақынның мектепке деген сезімдерін ұға білуге мүмкіндік жасау.

Тақырыпты өмірмен,

табиғатпен байланыстыру

1   А.Мәнерлі,сезім-

 

мен оқиды,оқушы-

ның сөздік қорының байиды .

Ә.мектеп,1қыркүйек күнін мерекелік көңіл күймен

,айнала табиғат-

пен ұштастыру арқылы шығарма-

шылық қиялы дамиды.

Б.кең-байтақ Отанымыздың күзгі әдемілігін адам өмірімен, қуанышын мен қымбаттылығын, әсемдігін сезінеді.

 

 

 

 

*түсіндіру

*оқу

*талдау

*жинақтау

*өмірде қолдану

*мысалдар келтіру

 

 

Қабілеті төмен оқуш.жұмыс

Мектептің маңызы туралы өз ойларын ортаға салу

Дарынды оқушылармен жұмыс

Ө Тұрманжановтыңбасқа тағы қандай ақын жазушылар  мектеп туралы жырлаған

*автор туралы мағлұмат білу

 

*өлеңді нақышына келтіріп оқу

*мазмұнын аша білу

Оқулық кешені, суреттер,плакат, маркер,автор-

 

дың қысқаша өмірбаяны ,портреті

3 Оқуға құмарлық

 

С.Бегалин

Мәтінді түсініп оқып оқуға деген қызығушылықтары ашылады.

1   А.ШоқанУәлиханов туралы мәлімет алады.Мәтінді талдай отырып оқуға деген құмарлықтары ашылады.

 

Ә. Сөзді байланыс-

тырып сөйлеп,

жеке жұмыс істеу қабілеттерін жетіледі.

Б.Адамгершілікке тәрбиеленеді.

 

*жұптық

 

*топтық

*жас ерекшелік

*АКТ

«Жеті жұрттың тілін бі» деген сөздің мағынасын ашу.

 

 

   
4 Кітап

 

Б.Дәулетов

Кітап оқудың пайдасы туралы сөз ете отырып,

оқушылардың кітап оқуға деген қызығушылықтарын арттыру. Диалогпен сөйлеуге жаттықтыру

 

1     А. Өлең шумақтарын зерттей оқу арқылы мазмұнын түсініп,идеясын ашуады.

 

Ә.Сөзді байланыс-

тырып сөйлеп,

жеке жұмыс істеу қабілеттері жетіледі.

Б.Кітапты ұқыпты,таза, қаптап ұстау-әр  оқушының міндеті екенін түсінеді.

 

*түсіндіру

 

*оқу

*талдау

*жинақтау

*өмірде қолдану

*мысалдар келтіру

 

Кітап туралы қызық әңгіме,ертегі іздеп тауып оқып келу.

 

 

*мәнерлеп оқу

 

*өлең мазмұнын аша білу

*сұрақтарға нақты жауап

*тапсырмаларды мүлтіксіз орындау

«Жыртық кітап мұңы» әңгімесінен сахналық көрініс заттары, «Үлгілі кітаптар» көрмесін ұйымдастыру.
   
 

 

 

5 Оқымысты бала

 

М.Дулатов

1   Алматыкітап 2013 9 бет,       СТО
6 Он саусақ

 

Ш.Смаханұлы

 

 

Өлеңнің идеялық мазмұнын ашу арқылы жатқа айту,есте сақтау әдіс-тәсілдерін үйрету.

1   А.Өлең мазмұнын өмірмен байланыстырып түсінеді.

 

Ә.Оқушылар-

дың ойлау қабілет

тері дамып сөйлеу тілдері байып,ойларын ауызша және жазбаша еркін жеткізуге бағыт

тап,шығармашы-

лыққа үйренеді.

Б.Тазалыққа ,ұқыптылыққа үйренеді.

 

 

*сұрақ-жауап

*ой қозғау

*Ойландыру

*дәлелдеу

*мысалдар келтіру

*мәртебелі сұрақтар

 

 

 

-Он саусақтың қандай пайдасы туралы білдің?

 

Шығарма жазу .Оқушылардың

санамақ Санамақ түрлері,оқушы

 

лардың қолымен тігілген саусақ театрына әзірленген қуыршақтар

 

Комментарии:
Сабақ жоспарлары барлық пәннен ҚМЖ, ОМЖ, ҰМЖ | Планы КСП ССП ДСП
Электронная почта: [email protected] Ватсап: 8(707) 403-01-01 © 2019-2020