Әдебиеттік оқу 2 сынып. ОМЖ Орта мерзімді жоспар 136 сағат «Алматыкітап»
Әдебиеттік оқу пәнінен орта мерзімді жоспар 2 сынып
136 сағат
Апта |
№ |
Сабақ тақырыбы, мақсаты |
Сағат саны |
Уакыты |
Күтілетін нәтиже |
Оқытуда қолданылатын әдіс -тәсілдер, оқыту формасы
|
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
|
Үйрену барысын бағалау |
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар
|
||
I-тарау Білім керек бәріне (17сағат) |
|||||||||||
1 |
Білім керек бәріне
Ф.Оңғарсынова Автор туралы мәлімет бере отырып,өлеңнің мазмұнын ,негізгі идеясын ұғынуына жағдай жасау. |
1 |
А.Өлеңді түсіне оқиды,талдайды; хрестомиядағы өлеңдермен салыстыра отырып,негізгі ойға қорытынды жасайды.
Ә.Мақал-мәтел- дердің мағынасын талдай отырып ойын,зейінін,есте сақтау қабілеттер ін, сөз тіркестері арқылы сөйлеп тілдері дамиды. Б. «Кім болам» деген ойларын ұштай отырып, мамандық иелерін құрметтей біліп , ата-анасының еңбегін бағалай біледі. |
*Диалогтік әдіс
*топтық жұмыс *көшбасшылықты анықтау *жоғары мәртебелі сқрақтар |
Қабілеті төмен оқуш.жұмыс
*өлеңді дауыстап оқып беру *білім күні қашан тойланатынын айту Дарынды оқушылармен жұмыс *Білім туралы мақал –мәтелдер жинақтау *мақалдардың мазмұнын түсіндіру
|
*мәнерлеп оқу
*өлең мазмұнын аша білу *сұрақтарға нақты жауап *тапсырмаларды мүлтіксіз орындау |
Мамандық иелерінің суреттері,білім,оқу туралы мақалдар кестесі. | ||||
2 |
Мектеп-біздің анамыз
Ө.Тұрманжанов.
Өлеңді түсініп оқып,ақынның мектепке деген сезімдерін ұға білуге мүмкіндік жасау. Тақырыпты өмірмен, табиғатпен байланыстыру |
1 |
А.Мәнерлі,сезім-
мен оқиды,оқушы- ның сөздік қорының байиды . Ә.мектеп,1қыркүйек күнін мерекелік көңіл күймен ,айнала табиғат- пен ұштастыру арқылы шығарма- шылық қиялы дамиды. Б.кең-байтақ Отанымыздың күзгі әдемілігін адам өмірімен, қуанышын мен қымбаттылығын, әсемдігін сезінеді.
|
*түсіндіру *оқу *талдау *жинақтау *өмірде қолдану *мысалдар келтіру |
Қабілеті төмен оқуш.жұмыс Мектептің маңызы туралы өз ойларын ортаға салу Дарынды оқушылармен жұмыс Ө Тұрманжановтыңбасқа тағы қандай ақын жазушылар мектеп туралы жырлаған |
*автор туралы мағлұмат білу
*өлеңді нақышына келтіріп оқу *мазмұнын аша білу |
Оқулық кешені, суреттер,плакат, маркер,автор-
дың қысқаша өмірбаяны ,портреті |
||||
3 |
Оқуға құмарлық
С.Бегалин Мәтінді түсініп оқып оқуға деген қызығушылықтары ашылады. |
1 |
А.ШоқанУәлиханов туралы мәлімет алады.Мәтінді талдай отырып оқуға деген құмарлықтары ашылады.
Ә. Сөзді байланыс- тырып сөйлеп, жеке жұмыс істеу қабілеттерін жетіледі. Б.Адамгершілікке тәрбиеленеді.
|
*жұптық
*топтық *жас ерекшелік *АКТ |
«Жеті жұрттың тілін бі» деген сөздің мағынасын ашу.
|
||||||
4 |
Кітап
Б.Дәулетов Кітап оқудың пайдасы туралы сөз ете отырып, оқушылардың кітап оқуға деген қызығушылықтарын арттыру. Диалогпен сөйлеуге жаттықтыру
|
1 |
А. Өлең шумақтарын зерттей оқу арқылы мазмұнын түсініп,идеясын ашуады.
Ә.Сөзді байланыс- тырып сөйлеп, жеке жұмыс істеу қабілеттері жетіледі. Б.Кітапты ұқыпты,таза, қаптап ұстау-әр оқушының міндеті екенін түсінеді.
|
*түсіндіру
*оқу *талдау *жинақтау *өмірде қолдану *мысалдар келтіру
|
Кітап туралы қызық әңгіме,ертегі іздеп тауып оқып келу.
|
*мәнерлеп оқу
*өлең мазмұнын аша білу *сұрақтарға нақты жауап *тапсырмаларды мүлтіксіз орындау |
«Жыртық кітап мұңы» әңгімесінен сахналық көрініс заттары, «Үлгілі кітаптар» көрмесін ұйымдастыру. | ||||
|
5 |
Оқымысты бала
М.Дулатов |
1 | Алматыкітап 2013 9 бет, | СТО | ||||||
6 |
Он саусақ
Ш.Смаханұлы
Өлеңнің идеялық мазмұнын ашу арқылы жатқа айту,есте сақтау әдіс-тәсілдерін үйрету. |
1 |
А.Өлең мазмұнын өмірмен байланыстырып түсінеді.
Ә.Оқушылар- дың ойлау қабілет тері дамып сөйлеу тілдері байып,ойларын ауызша және жазбаша еркін жеткізуге бағыт тап,шығармашы- лыққа үйренеді. Б.Тазалыққа ,ұқыптылыққа үйренеді. |
*сұрақ-жауап *ой қозғау *Ойландыру *дәлелдеу *мысалдар келтіру *мәртебелі сұрақтар |
-Он саусақтың қандай пайдасы туралы білдің?
Шығарма жазу .Оқушылардың |
санамақ |
Санамақ түрлері,оқушы
лардың қолымен тігілген саусақ театрына әзірленген қуыршақтар |