» » Информатика 11 сынып. Жартылыстану-математикалық бағыт. ҚМЖ Қысқа мерзімді жоспар (барлығы 34 сағ, аптасына 1 сағат)

Информатика 11 сынып. Жартылыстану-математикалық бағыт. ҚМЖ Қысқа мерзімді жоспар (барлығы 34 сағ, аптасына 1 сағат)

03 ноябрь 2016, Четверг
2 089
0

Қысқа мерзімді жоспар

 

Информатика  пәні мұғалімі

Сыныбы: 11

Мерзімі:

Уақыты:

Пәні:  информатика

 

Тақырыбы: Ақпаратты  іздеу  жəне  таңдау,  іздеу  əдісі,  таңдау  критериясы

Мақсаты: Ақпаратты  іздеу  жəне  таңдау,  іздеу  əдісі,  таңдау  критерийлері бойынша жалпы білім беру.

Уақыты Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Ресурстар
3        минут

 

 

 

 

 

1.      Кіріспе.

 

2.Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен  сәлемдесу.

Оқушыларды түгендеу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Қызыл өрік» би — жаттығуы

Топқа бөлу . «Мозайка». 2 топқа топтастыру

Мұғаліммен сәлемдесу.

 

 

 

 

«Қызыл өрік» би – жаттығуын жасайды.

 

«Монитор, пернетақта» сурет қиындыларын құрастыру арқылы 2 топқа бөлінеді.

 

 

 

 

 

 

монитор, колонка

 

 

сурет қиындылары

7 минут

 

 

 

 

 

Үй тапсырмасын  пысықтау.

 

 

«Ортақ тұжырым» тәсілі бойынша үйге берілген тапсырманы топта ауызша талқылауға нұсқау беремін.

 

Топты бағалауға нұсқау беру.

 

 

 

Оқушылар үй жұмысы бойынша берілген  тапсырмаларды алдымен жұпта, содан соң топта талқылайды, баяндамашы жауап береді;

 

Топты бағалайды фигуралар   арқылы.

 

 

 

 

 

 

фигуралар.

 

 

 

 

5минут

 

 

 

 

 

 

 

13минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 минут

 

 

 

 

10 минут

Негізгі бөлім.

 

Сабақтың мақсатын түсіндіремін.

Презентация арқылы  жаңа сабақтың материалымен таныстырамын.

 

«Топтық зерттеу» әдісін қолдана отырып, оқушылардың жаңа тақырыпқа қатысты көрсетілген слайдтан түйгендерін және ресурстан пайдалана отырып, сұрақтарды флипчартқа түсірулеріне нұсқау беремін.

 

Топты бағалауға нұсқау беру.

 

 

Сергіту сәті. «Қара жорға» биі

 

 

Жаңа сабақты бекіту

Компьютерде интернет желісінде іздеу жүйелерін пайдаланып, ақпараттарды іздетудің жолдарын пайдаланып, ақпараттарды іздеугенұсқау беру. Жекелей тапсырма

 

 

Оқушылар оқушы мониторы арқылы жаңа сабақтың  материалын көріп бүгінгі тақырыптың мән-мағанасын  өздері ашып береді.

 

Әр топ тақырыпты талқылап, түйінді идеяларын маркер арқылы флипчартқа түсіреді. Оқушылар өздігімен мазмұн мен тапсырма орындаудың форматын таңдайды, ақпарат жинастырады, оларды талдап, бағалайды. Топтар бір-біріне сұрақ қояды.

 

Топты бағалайды бағдаршам   арқылы.

 

Монитордан көрген «Қара жорға» биіне билейді

 

Интернет желісінде іздеу жүйелерін пайдаланып, ақпараттарды іздетудің жолдарын үйренеді

 

 

 

слайд

 

 

 

 

 

 

флипчарт, маркер

 

 

 

 

 

бағдаршам түстері

 

 

бейнеролик

 

 

 

 

компьютер

 

 

3  минут

 

 

 

 

 

2 минут

 

Қорытынды.

 

Алған білімдерін тексеру үшін

бір-біріне Миға шабуыл сұрақтары арқылы диалогтік қарым-қатынас жасауына нұсқау беремін.

 

Бір-бірін бағалауға нұсқау беру.

 

БББ стратегиясы бойынша алған білімін бағалау үшін ,стикерге жаздырып тақтаға ілуіне нұсқау беру.

Үйге тапсырма: Ақпаратты іздеу.

Жиынтық бағаны өзім қоямын.

 

 

Сұрақ,қайта сұрақ арқылы бір-бірімен    диалогтік    қарым-қатынас жасайды.

 

 

Өзара бірін-бірі бағалау.

 

 

Білемін, Білдім,Білгім келеді деген сұрақтарға өз ойларын жазады.

 

 

Үй тапсырмасын белгілеп алады.

 

Топ басшылары бағалау парағын әкеліп береді.

 

 

 

стикер

 

 

 

 

 

 

Стикер.

 

 

 

 

Бағалау парағы

 

 

Комментарии:
Сабақ жоспарлары барлық пәннен ҚМЖ, ОМЖ, ҰМЖ | Планы КСП ССП ДСП
Электронная почта: [email protected] Ватсап: 8(707) 403-01-01 © 2020-2021