Алгебра 8 сынып ҚМЖ
| Алгебра 8 сынып | ||
| Тақырыбы 1 | 5- сыныпта өтілген негізгі элементтер және формулалар | |
| Мақсаты | 5 сынып тақырыптары жайлы түсніктерін қолданып есептер шығаруға үйренеді | |
| Жалпы мақсат | Тақырыптардың негізгі ұғымдары мен міндеттері және мүмкіндіктерін меңгерту. | |
| Күтілетін нәтиже |
Оқушылар тақырыпты біледі, түснеді және сарамандық жұмысқа пайдаланады
|
|
| 7 модульдің қолданылуы |
АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
|
|
| Қолданылатын әдіс-тәсілдер | Кім жылдам, Аквариум, Семантикалық карта | |
| Қолданылатын ресурстар | Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук | |
|
Ұйымдастыру кезеңі
Тренинг |
Шаттық шеңберін жасай отырып оқушыларды санау арқылы топқа бөлу | Оқушының мұндағы мақсаты топтасу санау арқылы өз жұптарын тауып бір топ болып құралу |
| Сабақ кезеңдері | Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті |
|
Білім
Қызығушылық тарын ояту |
«Миға шабуыл» әдісі
|
Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру
Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау |
Әр топ сұраққа жауап береді |
| Түсіну |
«Кім жылдам» әдісі
арқылы топпен жұмыс жасау |
Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру, соларқылы топен жарыс ұйымдастыру |
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу
Топпен жұмыс жасау |
| Қолдану | Өткен тақырыптарға байланысты байланысты «Аквариум» әдісі | Өткен тақырыпты оқушыларға қысқаша қайталау мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату |
Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту
Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады. |
| Сергіту сәті | «Балапандар биі» атты жаттығу жасау | Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау | Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды. |
| Талдау |
Постермен жұмыс
1 топ Ондық бөлшектер 2 топ Жай бөлшектер 3 топ Координата сәулесі |
Топтарға жаңа тақырып бойынша сабақты толық меңгерту мақсатында өз пікрлерін сурет арқылы қорғайды, ол үшін конвертке салынған сұрақтар таратылады. Тақырыптар туралы өз ойларын суретке салады | Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, тақтаға шығып тапсырманы қорғау |
| Жинақтау | Семантикалық картамен жұмысм | «Тіршіліктің пайда болуы » (Топ бойынша семантикалық картаны толтырады, жинақтайды бағалау | Оқушылардың мақсаты берілген семантикалық картадағы сұраққа өз ойларын толтыру арқылы жеткізу |
| Бағалау |
Өзін-өзі бағалау (2 мин)
Бағдарша, бағалау парақшалары |
Бағалау парақшалары мен бағалау шкаласын беру | Топпен және жеке өзін өзі бағалайды |
| Рефлексия |
Стикерлерді толтыру Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)
ББҮ кестесін толтыру
|
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну | Ұсынылған стикерді толтыру |
АЛГЕБРА ГЕОМЕТРИЯ МАТЕМАТИКА ПОУРОЧНЫЕ ПЛАНЫ СРЕДНЕСРОЧНОЕ КРАТКОСРОЧНОЕ ПЛАНЫ ССП КСП КАЛЕНДАРНОЕ КТП
Похожие статьи:
31 октябрь 2016, Понедельник
Математика 5 сынып ҚМЖ
31 октябрь 2016, Понедельник
Геометрия 7 сынып ҚМЖ
31 октябрь 2016, Понедельник
Алгебра 9 сынып ҚМЖ
30 октябрь 2016, Воскресенье
Геометрия 11 сынып ҚМЖ
29 октябрь 2016, Суббота
Қазақ әдебиеті 5 сынып ҚМЖ қысқа мерзім сабақ жоспарлары
Комментарии:

