» » Информатика 7 сынып. Қалыптастырушы бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар

Информатика 7 сынып. Қалыптастырушы бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар

01 май 2018, Вторник
1 159
0

Қалыптастырушы бағалауға арналған
әдістемелік ұсыныстар
Информатика
7 сынып
Құрметті мұғалім!
Аталған тапсырмалар жинағы білім беру мазмұнын жаңарту аясында мұғалімдерге
көмек құралы ретінде құрастырылды. Бұл мұғалімдердің ұжымдық жұмысының
нәтижесі.Бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар қалыптастырушы
бағалауды өткізуге, сабақты жоспарлауға, ұқсас тапсырмаларды құрастыруға және іріктеп
алуға, оқу мақсатына жетуге қатысты сындарлы кері байланыс беруге көмектесетін үлгі
болып табылады.
Жинақтың ұсынылған сипаты сізге білім алушының қажеттілігі мен
мүмкіндігін есепке ала отырып, тапсырмаларға толықтырулар мен өзгерістер енгізуіңізге,
бейімдеуіңізге мүмкіндік береді.
Қосымша материалдарды (нұсқаулықтар, таныстырылымдар, жоспарлар және т.б.),
форумдағы талқылауларды және бейне нұсқауларды сіз «Назарбаев Зияткерлік мектептері»
ДББҰ smk.edu.kz ресми сайтынан таба аласыз.
Жемісті жұмыс пен шығармашылық табыс тілейміз!
Жинақ негізгі мектеп мұғалімдеріне, әдіскерлерге, критериалды бағалау бойынша
өңірлік және мектеп үйлестірушілеріне, басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.
Жинақты дайындау барысында ресурстар (суреттер, мәтіндер, бейне және аудио
материалдар, т.б.) қолжетімді ресми интернет-сайттардан алынды. Жинақ коммерциялық
емес мақсатта құрастырылған.
2
Мазмұны
1-тоқсан ............................................................................................................................................... 4
Бөлім «Ақпаратты өлшеу және компьютерлік жады» ................................................................ 4
Бөлім «Жүйелер және қауіпсіздік» ............................................................................................. 11
2-тоқсан ............................................................................................................................................. 14
Бөлім «Тапсырмаларды электронды кестелердің көмегімен шешу» ...................................... 14
3-тоқсан ............................................................................................................................................. 24
«Шешімдерді программалау» бөлімі ......................................................................................... 24
4-тоқсан ............................................................................................................................................. 36
«Нысандар мен оқиғаларды модельдеу» бөлімі ........................................................................ 36
3
1-тоқсан
Бөлім «Ақпаратты өлшеу және компьютерлік жады»
Тақырып «Ақпаратты өлшеу бірліктері»
Оқу мақсаты 7.2.1.1 Ақпараттың бір өлшем бірлігін келесі өлшем бірліктерге
ауыстыруды жүзеге асыру
Бағалау критерийі Білім алушы
• Сандық мәндерді ақпараттың бір өлшем бірлігінен
(кбайт, байт, бит) басқа өлшем бірлігіне аударады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Тапсырма
Ақпараттың көлемін анықтаңыз және бос ұяшықтарды сандармен толтырыңыз.
№ Килобайт түрінде
берілген сан
Байт түрінде
берілген сан
Бит түрінде
берілген сан
1 5 Кбайт _______байт _______бит
2 _______ Кбайт _______байт 12288 бит
Дескриптор Білім алушы
- килобайтты байт түріне аударады;
- байтты бит түріне аударады;
- битті байт түріне аударады;
- байтты килобайт түріне аударады.
4
Тақырып «Ақпаратты өлшеу бірліктері»
Оқу мақсаты 7.2.1.1 Ақпараттың бір өлшем бірлігін келесі өлшем
бірліктерге ауыстыруды жүзеге асыру
Бағалау критерийі Білім алушы
• Ақпараттың түрлі өлшем бірліктерін бір-бірімен
салыстырады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Тапсырмалар
1. Ақпаратты өлшеу бірліктерін өсу ретімен орналастырыңыз
Терабайт, килобит, мегабайт, гигабайт, килобайт, байт, бит.
Дескриптор: Білім алушы
- ақпаратты өлшеу бірліктерін өсу ретімен орналастырады.
2. Берілген өлшем бірліктерін салыстыруды орындаңыз. Белгілерді қойыңыз ( <, >, =)
А саны Жауабы Б саны
16 Бит 2 Байт
1024 КБ 2 МБ
2 ГБ 2048 МБ
1 ТБ 2000 Гб
Дескриптор Білім алушы
- ақпарат көлемін салыстырады.
5
Тақырып «Компьютерлік жады»
Оқу мақсаты 7.1.1.1 Компьютердің жад түрлерінің қызметін сипаттау
(Жедел жады, Тұрақты жады, Сыртқы жады, кэш-жады)
Бағалау критерийі Білім алушы
• Жады түрлерінің қызметін сипаттайды: Жедел жады,
Тұрақты жады, Сыртқы жады, кэш-жады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну
Тапсырма
Әрбір анықтамадан сәйкес келетін нұсқаны таңдаңыз және астын сызыңыз: Мысалы:
Жады – ақпаратты сақтау/ өшіру үшін арналған құрылғы
Сыртқы жады (СЖ) – бұл бағдарламаларды және берілгендерді
ұзақмерзімді/қысқамерзімді сақтау үшін арналған құрылғы және ондағы ақпараттың
бүтіндігі компьютердің қосулы немесе өшірулі тұрғанына байланысты /байланысты
емес.
Тұрақты жады (ТЖ) / Жедел жады (ЖЖ) - өзгерісті талап етпейтін берілгендерді сақтау
үшін арналған құрылғы, энергияға бағынышты емес.
Кэш-жады — микропроцессор және жедел жады/тұрақты жады арасында берілгендерді
сақтауға арналған, көлемі үлкен/үлкен емес өте баяу/жылдам жады.
Дескриптор Білім алушы
- сыртқы жадыға анықтама береді;
- анықтамасы бойынша жадының түрін таңдайды;
- кэш-жадыға анықтама береді.
6
Тақырып «Компьютерлік жады»
Оқу мақсаты 7.1.1.1 Компьютердің жад түрлерінің қызметін сипаттау
(Жедел жады, Тұрақты жады, Сыртқы жады, кэш-жады)
Бағалау критерийі Білім алушы
• Жады түрлерінің қызметін түсіндіреді: Жедел жады,
Тұрақты жады, Сыртқы жады, кэш-жады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Тапсырма
Кестедегі «Құрылғының атауы» және «Қызметі» бағандарын толтырыңыз.
№ Жады түрі Құрылғының
атауы
Құрылғының
қызметі
1
2
3
4
Дескриптор Білім алушы
- құрылғының түрінен оның атауын сипаттайды;
- құрылғылардың қызметін сипаттайды.
7
Тақырып «Файлдардың форматтары»
Оқу мақсаты 7.1.2.3 Файлдарды сақтау кезінде әртүрлі форматтарды
қолдану
Бағалау критерийі Білім алушы
• Бірдей ақпарат сақталған түрлі форматтағы файлдардың
өлшемдерін орнатады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Тапсырмалар
1. Мәтіндік құжат құрыңыз. «Сохранить как» командасын қолданып, файлды *.pdf,
*.docx(doc) форматтарында сақтаңыз.
Дескриптор Білім алушы
- мәтіндік редакторда құжат құрады;
- құрылған құжатты docx(doc) форматында сақтайды;
- құрылған құжатты pdf форматында сақтайды.
2. Графикалық редакторда суретті салыңыз. Берілген суретті *.png, *.jpg форматтарында
сақтаңыз.
Дескриптор Білім алушы
- графикалық редакторда сурет салады;
- құрылған графикалық құжатты png форматында сақтайды;
- құрылған графикалық құжатты jpg форматында сақтайды.
“Құрметті досым!
Сені туған күніме шақырамын!
Өзіңмен жақсы көңіл күй алып кел!
Кездескенше!”
8
Тақырып «Файлдардың форматтары»
Оқу мақсаты 7.1.2.3 Файлдарды сақтау кезінде әртүрлі форматтарды
қолдану
Бағалау критерийі Білім алушы
• Бірдей ақпарат сақталған түрлі форматтағы
файлдардың өлшемдерін анықтайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Тапсырмалар
1. Кестедегі бос ұяшықтарды толтырыңыз.
Файл атауы Файл форматы Файл өлшемі
Мысалы docx 27.8 КБ
Шақыру 1
Шақыру 2
Аққала 1
Аққала 2
Дескриптор: Білім алушы
- кестені толтырады (файл өлшемі және форматы).
- әр түрлі форматта сақталған файлдардың, формат өлшемін жазады
2. «Шақыру 1, 2» мәтіндік файлдарын бір бірімен салыстырыңыз. Көлемі үлкен файлды
анықтаңыз. ____________________________________________________________________
Түрлі форматтағы файл өлшемдері неліктен түрлі жады көлемін алатынын түсіндіріңіз.
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
Дескриптор: Білім алушы
- түрлі форматта сақталған файл өлшеміне қорытынды шығарады;
- қай құжат үлкен көлемді екенін анықтайды.
9
Тақырып «Файлдарды мұрағаттау»
Оқу мақсаты 7.1.2.2 Әртүрлі форматтағы мұрағаттарды құру және
бумадан шешу
Бағалау критерийі Білім алушы
• Түрлі пішімдегі мұрағаттарды көрсетеді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Тапсырма
1. «Әртүрлі» бумасын құрыңыз.
2. Бумаға келесі құжаттарды сақтаңыз: «Мәтін», «Таблица» және «Сурет»
3. «RAR» және «ZIP» мұрағаттаушыларды қолданып, мұрағат құрыңыз.
4. Мұрағаттан шешу алгоритмін жазыңыз:
RAR ZIP
Дескриптор: Білім алушы
- RAR форматындағы мұрағат құрады;
- ZIP форматындағы мұрағат құрады;
- RAR форматындағы бумадан шешу алгоритмін жазады;
- ZIP форматындағы бумадан шешу алгоритмін жазады.
10
Бөлім «Жүйелер және қауіпсіздік»
Тақырып «Компьютер жүйелері және олардың классификациясы»
Оқу мақсаты 7.1.3.1 Компьютерлік желілерді топтастыру
Бағалау критерийі Білім алушы
• Компьютерлік желілердің анықтамасын сипаттайды
• Желілік топологияны анықтайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну
Тапсырмалар
1. Анықтаманы толықтырыңыз
Жергілікті желі - бұл_________________________________________________________
___________________________________________________________________________
Ауқымды желі – бұл _________________________________________________________
___________________________________________________________________________
Дескриптор Білім алушы
- жергілікті желі анықтамасын жазады;
- ауқымды желі анықтамасын жазады.
2. Желілік топология түрлерін жазыңыз.
Дескриптор: Білім алушы
- желінің бірінші атауын жазады;
- желінің екінші атауын жазады;
- желінің үшінші атауын жазады.
11
Тақырып «Компьютер жүйелері және олардың классификациясы»
Оқу мақсаты 7.1.3.1 Компьютерлік желілерді топтастыру
Бағалау критерийі Білім алушы
• Компьютерлік желілерді анықтайды
• Компьютерлік желілердің қызметін сипаттайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну
Тапсырмалар
1. Қалып кеткен сөздерді жазыңыз.
_______________желі — үлкен территорияны қамтитын және өзіне_____________
компьютерлер санын қоса алатын ___________________желі.
ҚАЛЫП КЕТКЕН СӨЗДЕР: Компьютерлік, жергілікті, үй іші, спутниктік,
ауқымды, кішкентай, үлкен, үлкен емес, кейбір
Дескриптор Білім алушы
- компьютерлік желілер түрлерін сипаттайтын қалып кеткен
сөздерді орнына қояды.
2. Компьютерлік желілердің түрлерін анықтаңыз және сипаттаңыз.
Желі атауы
Желінің сипаты
Дескриптор Білім алушы
- компьютерлік желілер түрлерінің атауын көрсетеді;
- компьютерлік желілер түрлерінің қызметін сипаттайды.
12
Тақырып «Вирусқа қарсы қауіпсіздік»
Оқу мақсаты 7.4.2.1 Компьютерді зиянды бағдарламалардан қорғау
Бағалау критерийі Білім алушы
• Брандмауэрдің қызметін түсіндіреді
• Компьютерді зиянды бағдарламалардан қорғау үшін
антивирустік бағдарламаларды қолданады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Тапсырма
1. Анықтамадағы қалып кеткен жерлерді толықтырыңыз:
Брандмауэр – бұл _______________ арқылы, компьютерге вирустар мен вирустық-
құрттардың түсуін _________________________, хакерлердің шабуылын
___________________________ бағдарламалық немесе аппараттық қамсыздандыру
ҚАЛЫП КЕТКЕН СӨЗДЕР: тоқтатады, блокқа қояды, қалдырып кетеді,
рұқсат береді, рұқсат бермейді, интернет, жергілікті желі.
Дескриптор Білім алушы
- брандмауэр атауының анықтамасын жазады.
2. Суретте берілген бағдарлама атауын жазыңыз
_____________________________________________________________________________
Дескриптор Білім алушы
- антивирустік бағдарламаның атауын анықтайды.
3. Антивирустік бағдарламаның қызметін жазыңыз.
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
Дескриптор Білім алушы
- антивирустік бағдарламаның қызметін түсіндіреді.
13
2-тоқсан
Бөлім «Тапсырмаларды электронды кестелердің көмегімен шешу»
Тақырып «Мәтіндік процессордағы кестелер»
Оқу мақсаты 7.2.2.1 Мәтіндік процессорда кесте элементтерін пішімдеу
(форматтау)
Бағалау критерийі Білім алушы
• Мәтіндік процессорде кесте құрады
• Мәтіндік редакторда пішімдеу (форматтау) әдістерін
қолданады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Тапсырмалар
1. Мәтіндік редакторда кесте құрыңыз.
Жарыс түрлері Жарыстың нәтижесі
1 разряд 2 разряд 3 разряд
Жүзу 20% 70% 10%
Гимнастика 10% 40% 50%
Секіру 5% 80% 15%
Дескриптор Білім алушы
- мәтіндік редакторда кесте құрады;
- ұяшықтарды біріктіреді;
- қаріп өлшемін қолданады;
- мәтінді реттеу іс-әрекетін орындайды;
- бас әріптерді қолданады;
- % символын қолданады.
2. Кестеде қолданылған пішімдеу (форматтау) әдістерін анықтаңыз.
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
Дескриптор Білім алушы
- кестемен жұмыс кезінде қолданылған пішімдеу (форматтау)
әдістерін сипаттайды.
14
Тақырып «Электронды кестелердің элементтерін форматтау»
Оқу мақсаты 7.2.2.2 Электронды кесте элементтерін пішімдеу (форматтау)
Бағалау критерийі Білім алушы
• Электронды кесте ұяшықтарының пішімін (форматын)
өзгертеді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну
Тапсырма
Тип атауы мен оған берілген мысал арасында сәйкестік орнатыңыз (сызықпен көрсетіңіз)
Атауы Мысал
ФОРМУЛА 1000 ТГ
САНДЫҚ 12.01.2014
МӘТІНДІК 17:30
ЖАЛПЫ =А3-В5
ПРОЦЕНТТІК 100% ОРЫНДАЛДЫ
КҮН ҚАЗАҚСТАН
ҚАРЖЫЛЫҚ 70%
УАҚЫТ 345
Дескриптор Білім алушы
- берілгендер типі үшін мысалды анықтайды.
15
Тақырып «Электронды кестелердің элементтерін форматтау»
Оқу мақсаты 7.2.2.2 Электронды кестелер элементтерін пішімдеу
(форматтау)
Бағалау критерийі Білім алушы
• Электронды кестеде пішімдеу (форматтау) әдістерін
қолданады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Тапсырма
Кесте құрыңыз.
Ұяшық форматын сандық түрден қаржылық түрге (валютаның KZT мәнін қолдана
отырып) қалай өзгертуге болады, сипаттаңыз
______________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Дескриптор Білім алушы
- кесте құрады;
- кестені форматтайды;
- KZT валюта мәнін көрсетіп ұяшық форматын ҚАРЖЫЛЫҚ
түрге ауыстырады.
16
Тақырып «Кестелерді автоматты толтыру»
Оқу мақсаты 7.2.2.5 Электронды кестеде автоматты толтыруды қолдану
Бағалау критерийі Білім алушы
• Электронды кесте құруда автоматты толтыруды
қолданады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Тапсырма
1. Кесте құрыңыз.
Дескриптор Білім алушы
- электронды кесте құрады.
2. Автоматты толтыруды қолданып кесте ұяшықтарын толтырыңыз.
Дескриптор Білім алушы
- электронды кесте ұяшықтарын толтырады.
17
Тақырып «Шартты форматтау»
Оқу мақсаты 7.2.2.4 Электронды кестеде шартты форматтау қолдану
Бағалау критерийі Білім алушы
• Электронды кестемен жұмыс кезінде шартты
форматтауды қолданады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Тапсырмалар
1. Электронды процессорде кесте құрыңыз.
Тауар атауы Өлшем
бірлігі
Жасалынған күні Тенге түрінде
бағасы
«Рахат» кәмпиттері қорап 10 қазан 2015 ж. 1 800.00 KZT
«Юбилейное» печеньесі килограмм 12 қыркүйек 2015 ж. 450.00 KZT
«Казахстан» кәмпиттері қорап 9 сәуір 2015 ж. 1 560.00 KZT
«Астана» печеньесі бума 25 қыркүйек 2015 ж. 300.00 KZT
Ескерту*: «Тенге түрінде бағасы» бағанда 1000-нан үлкен мәндердің боялуына мән беріңіз.
Дескриптор Білім алушы
- электронды процессорде кесте құрады;
- электронды кестенің ұяшықтарына шартты пішімдеуді қолданады.
2. Мәні 1000-нан асқан жағдайда шартты форматтаудың ережесін құру алгоритмін
толықтырыңыз.
1. Басты
2. ____________________
3. Ереже құру
4. _________________ таңдау
5. Ұяшық мәндері _________________ ________________ _________________
6. Формат
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________
7. ОК.
Дескриптор Білім алушы
- шартты пішімдеуді қолданудың алгоритмін сипаттайды.
18
Тақырып «Кестелі мәліметтердің графикалық көрінісі»
Оқу мақсаты 7.2.2.3 Электронды кестеде диаграммалар құру
Бағалау критерийі Білім алушы
• Электронды кестеде диаграммалар құрады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Тапсырмалар
1. Мәтінді оқыңыз. Электронды процессорде кесте құрыңыз.
Қазақстан Республикасы – қазақ ұлтынан басқа, өздерінің мәдени, тарихи
құндылықтарын, тілін сақтаған көптеген өзге ұлт өкілдері өмір сүретін
полиэтикалық мемлекет. Олар: орыстар (23,7%), украиндар (2,1%), өзбектер (2,9%),
татарлар (1,3%), ұйғырлар (1,4%), немістер (1,1%) сонымен қатар, басқа ұлт
өкілдері (4,4%)
Дескриптор Білім алушы
- электронды кестеде кесте құрады.
2. Диаграмма құрыңыз.
Дескриптор Білім алушы
- диаграмма құру үшін аймақты таңдайды;
- сәйкес келетін диаграмма типін таңдайды.
19
Тақырып «Үдерістерді электронды кестелерде модельдеу»
Оқу мақсаты 7.2.2.2 Электронды кесте элементтерін пішімдеу (форматтау)
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білім алушы
• Электронды кестеде пішімдеуді (форматтау)
қолданады
Бағалау критерийі Қолдану
Тапсырма
7 сынып оқушылары отырысқа шақыру алды. Бірақ онда қателіктер бар еді. Құжаттағы
қателіктерді түзетіңіз.
Дескриптор Білім алушы
- ұяшықтар үшін түзетуді қолданады;
- мәтінге жартылай қара сызуды қолданады;
- отырыс күнін есептейді;
- отырыстың басталу уақытын есептейді;
- кіру билетінің бағасын есептейді.
20
Тақырып «Үдерістерді электронды кестелерде модельдеу»
Оқу мақсаты 7.2.2.4 Электронды кестеде шартты форматтау қолдану
Бағалау критерийі Білім алушы
• Электронды кестеде шартты пішімдеу түрін таңдайды
және қолданады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Тапсырма
Есептің шартын оқыңыз.
Ержан осы жылдың қаңтар айынан сәуір айына дейін интернет қызметінің абоненті
болды, қаңтар айында 2 Гб интернет пайдаланды, ақпан айында – 3 Гб, наурызда – 1 Гб
пайдаланды. 1 Гб интернет 100 теңге тұратынын есепке алып, Ержан әр айда қанша
ақша жұмсағанын және барлық 3 айда қанша жұмсағанын есептеңіз.
Кестелік процессорды қолданып, кестелік модель құрыңыз.
Ескерту*: ұяшық мәндерінің визуалды көрінуі үшін шартты форматтауды қолданыңыз
Дескриптор Білім алушы
- кесте құру үшін бағандар мен қатарлар санын анықтайды;
- кесте ұяшықтарын сәйкес мәндермен толықтырады;
- сәйкес келетін шартты форматтау түрін таңдайды және оны
ұяшықтарға қолданады.
21
Тақырып «Үдерістерді электронды кестелерде модельдеу»
Оқу мақсаты 7.2.2.3 Электронды кестеде диаграммалар құру
Бағалау критерийі Білім алушы
• Диаграмма типін таңдайды және оны электронды
кестеде құрады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Тапсырма
1. Кесте құрыңыз.
2. Бастапқы мәнді енгізіңіз және есептеңіз.
3. Кестені үлгіге сәйкес форматтаңыз.

р/н Тауар атауы Өлш.
бірлік
Кіріс Шығыс
Сатып алу
бағасы
Кіріс саны
Үстеме
баға (%)
Бөлшек
баға
Шығыс
саны
1 Телевизор шт. 5000 10 30 5
2 Телефон шт. 2500 15 20 10
3 Компьютер шт. 35000 15 20 14
4 Эл. Плитасы шт. 15000 6 15 3
5 Мұздатқыш шт. 12000 3 35 1
БАРЛЫҒЫ :
4. «Кіріс» және «Шығыс» бағанының берілгендері үшін диаграмма құрыңыз.
Дескриптор Білім алушы
- кесте моделін құрады;
- кестеге берілгендер енгізеді;
- кіріс үшін диаграмма құру аймағын таңдайды;
- шығыс үшін диаграмма құру аймағын таңдайды;
- сәйкес диаграмма түрін таңдайды және оны электронды кестеде
құрады.
22
Тақырып «Үдерістерді электронды кестелерде модельдеу»
Оқу мақсаты 7.2.2.5 Электронды кестеде автоматты толтыруды қолдану
Бағалау критерийі Білім алушы
• Автотолтыру командаларын қолданып жаңа тізім
құрады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Тапсырма
Автотолтыру тізімін құру әрекетінің дұрыс тізбегін жазыңыз.
№ Командалар Әрекеттер тізбегі
1
2
3
4
5
6
7
Дескриптор Білім алушы
- әрекеттердің дұрыс тізбегін орнатады.
23
3-тоқсан
«Шешімдерді программалау» бөлімі
Тақырып 1.1 Бағдарламалау тілі және жүйелері
Оқу мақсаты 7.1.2.1 «Бағдарламалау жүйесін» және «бағдарламалау
тілдері» ұғымдарын ажырата білу
Бағалау критерийі Білім алушы
• «Бағдарламалау жүйесі» және «бағдарламалау
тілдері» түсініктерінің айырмашылығын анықтайды
• Бағдарламалау тілдері және жүйелері арасында
байланыс орнатады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну
Тапсырмалар
1. Бағдарламалау тілдері және бағдарламалау жүйелері түсініктерінің сипатын анықтаңыз.
Шаршыны “✔” белгісімен белгілеңіз.
Сипаты Бағдарламалау
тілдері
Бағдарламалау
жүйелері
Өзінің интерфейсі бар

Комментарии:
Сабақ жоспарлары барлық пәннен ҚМЖ, ОМЖ, ҰМЖ | Планы КСП ССП ДСП
Электронная почта: [email protected] Ватсап: 8(707) 403-01-01 © 2019-2020