Қазақ тілі, Математика, Дүниетану, Еңбекке баулу, Әдебиеттік оқу 4-сынып ОМЖ Орта мерзім жоспарлары Атамұра
Қазақ тілі
4-сынып
Барлығы – 136 сағат, аптасына 4 сағаттан
Р/с | Р/с |
Тақырыптар |
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары | Сағат саны | Мерзімі | Күтілетін нәтиже | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы | Үйрену барысын бағалау | Негізгі дереккөздер, құрал-жабдықтар |
1 | 1 | 3-сыныпта өткенді қайталау | 3-сыныпта өткен білім туралы түсінік | 1 | Жаңа білімді түсінеді,топта жоба жасайды,қорғайды және бағалайды | Топпен жұмыс, «Ұқсастық пен даралық», «3 қадамдық сұхбат» стратегиялары | Деңгейлік тапсырмалар | Өзін-өзі бағалау парақшалары |
4-сынып Қазақ тілі оқулығы.
Ғаламтор. Көрнекілігі: сызбалар, деңгейлік тапсырмалар, суреттер |
|
2 | 2 | 3-сыныпта өткенді қайталау | 3-сыныпта өткенді қайталауға арналған тапсырмаларды орындау | 1 | Өз ойын ашық айтады,тапсырманы өз бетінше орындайды. | Топпен жұмыс,АКТ | Деңгейлік тапсырмалар | Өзін-өзі бағалау парақшалары | Тірек сызба, топтық тапсырмалар, суреттер, адасқан сөздер, суреттер топтамасы |
|
3 | 3 | Буын үндестігі | Буын үндестігі туралы түсінікті қалыптастыру | 1 | Жасерекшеліктеріне сай тақырыпты меңгеріп,топта талқылайды. | Сұрақ — жауап, кубизм стратегиясы |
Дарынды оқушыларға тапсырма
Топтастыру |
Өзін-өзі бағалау парақшалары |
4-сынып Қазақ тілі оқулығы.
Кеспе қағаздар, текше |
|
4 | 4 | Буын үндестігі | Буын үндестігі тақырыбына берілген тапсырмаларды орындау | 1 | Жаңа білімді түсінеді,топта жоба жасайды,қорғайды және бағалайды | Сұрақ – жауап,топпен жұмыс | БББ | Бағалау парақшалары |
Қазақ тілі оқулығы.
І.Жансүгіров портреті,шәркейдің суреті |
|
5 | 5 | Дыбыс үндестігі | Дыбыс үндестігі туралы түсінік | 1 | Өз ойын ашық айтады,тапсырманы өз бетінше орындайды. | «Топтастыру», «Ой қозғау» стратегиялары, сұрақ — жауап | БББ | Бағалау парақшалары | Кесте, суреттер, парақшалар, сауалнама | |
6 | 6 | Дыбыс үндестігі | Дыбыс үндестігі тақырыбындағы тапсырмаларды орындау | 1 | Жасерекшеліктеріне сай тақырыпты меңгеріп,топта талқылайды. | Түсіндіру, сұрақ — жауап, ассоциация, топтастыру стратегиясы | Деңгейлік тапсырмалар | Бағалау парақшалары | интерактивті тақта, сөзжұмбақ, суреттер, жұмбақтар | |
7 | 7 | Диктант | Диктант жазу арқылы оқушылардың қатесіз жазу дағдысын қалыптастыру | 1 | Жаңа білімді түсінеді,топта жоба жасайды,қорғайды және бағалайды | Сұрақ-жауап,түсіндіру | Деңгейлік тапсырмалар | Бағалау парақшалары |
«Бәйтерек» суреті бейнеленген
плакат,ребус
|
|
8 | 8 | Фонетикалық талдау | Фонетикалық талдау тақырыбына берілген тапсырмаларды орындау | 1 | Өз ойын ашық айтады,тапсырманы өз бетінше орындайды. | Сұрақ-жауап,түсіндіру | Деңгейлік тапсырмалар | Бағалау парақшалары | Абай Құнанбаевтың суреті, сөзжұмбақ, сызбалар. | |
9 | 9 | Мәтін туралы берілген ұғымды кеңейту | Мәтін туралы берілген ұғымды кеңейтуге берілген тапсырмаларды орындау | 1 | Жасерекшеліктеріне сай тақырыпты меңгеріп,топта талқылайды. | Топтастыру», «Ой қозғау» стратегиялары, сұрақ — жауап |
Тест |
Смайликтер |
4-сынып Қазақ тілі оқулығы.
Тест жинақтары |
|
10 | 10 | Әңгімелеу мәтіні | Әңгімелеу мәтіні туралы түсінікті қалыптастыру | 1 | Жаңа білімді түсінеді,топта жоба жасайды,қорғайды және бағалайды | Шығарма кестесі,түсіндіру | Үлестірмелі парақшалар | Шығарма кестесі, сурет, плакат | ||
11 | 11 | Әңгімелеу мәтіні | Әңгімелеу мәтіні тақырыбындағы тапсырмаларды орындау | 1 | Өз ойын ашық айтады,тапсырманы өз бетінше орындайды. | Түсіндіру,сұрақ-жауап |
Мәтіндер |
Бағалау парақшалары | Тақта,бор,дәптер | |
12 | 12 | Мазмұндама | Мазмұндама жазу арқылы сөздік қорларын дамыту | 1 | Жаңа білімді түсінеді,топта жоба жасайды,қорғайды және бағалайды | Түсіндіру,сұрақ-жауап |
Нақыл сөздер |
Бағалау парақшалары | Кестелер,жаңылтпаштар | |
13 | 13 | Сипаттау мәтіні | Сипаттау мәтіні туралы түсінік | 1 | Өз ойын ашық айтады,тапсырманы өз бетінше орындайды. | Түсіндіру,сұрақ-жауап |
Нақыл сөздер |
Бағалау парақшалары | Кестелер,мақал-мәтел | |
14 | 14 | Сипаттау мәтіні | Сипаттау мәтіні тақырыбына берілген тапсырмаларды орындау | 1 | Жасерекшеліктеріне сай тақырыпты меңгеріп,топта талқылайды. | Түсіндіру, сұрақ — жауап, әңгімелеу, ойын, шығармашылық тапсырмалар, топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау стратегиялары | «Кім жылдам?»ойыны |
Геометриялық фигуралар |
Ребус шешу,
парақшалар |
|
15 | 15 | Пайымдау мәтіні | Пайымдау мәтіні туралы түсінік | 1 | Жаңа білімді түсінеді,топта жоба жасайды,қорғайды және бағалайды | Спорттық ойындарды таңдау арқылы топқа бөліну. (баскетбол, футбол, асық аты, қыз қуу) |
Деңгейлік тапсырмалар |
Бағалау парақшалары | Семантикалық карта | |
16 | 16 | Пайымдау мәтіні | Пайымдау мәтіні туралы тақырыптағы тапсырмаларды орындау | 1 | Өз ойын ашық айтады,тапсырманы өз бетінше орындайды. | Сұрақ-жауап, жаттығумен жұмыс, оқулықпен жұмыс |
Эссе жазу |
Бағалау парақшалары | СТО стратегиялары (БББ кестесі, бағалау парағы, сызба кесте), пернетақта | |
17 | 17 | Шығарма | Шығарма жазу арқылы оқушылардың сөздік қорын дамыту | 1 | Жасерекшеліктеріне сай тақырыпты меңгеріп,топта талқылайды. | Сұрақ-жауап, жаттығумен жұмыс, оқулықпен жұмыс |
Деңгейлік тапсырмалар |
Бағалау парақшалары | Семантикалық карта,Тест | |
18 | 18 | Сөйлем туралы өткенді қайталау | Сөйлем туралы өткенді қайталау тапсырмаларын орындау | 1 | Жаңа білімді түсінеді,топта жоба жасайды,қорғайды және бағалайды | Сұрақ-жауап, жаттығумен жұмыс, оқулықпен жұмыс |
Әңгімелер құрастыру
Араласып кеткен оқиға стратегиясы |
Бағалау парақшалары | Дидактикалық материалдар, тест | |
19 | 19 | Сөйлем туралы өткенді қайталау | Сөйлем туралы өткенді қайталау тапсырмаларын орындау | 1 | Өз ойын ашық айтады,тапсырманы өз бетінше орындайды. | Көрсету, әңгімелеу, түсіндіру, сұрақ-жауап, ауызша | Жазбаша жазу жұмысы | Бағалау парақшалары | Суреттер, тест сұрақтары | |
20 | 20 | Сөз тіркесі | Сөз тіркесі тақырыбындағы тапсырмаларды орындау | 1 | Жасерекшеліктеріне сай тақырыпты меңгеріп,топта талқылайды. | Көрсету, әңгімелеу, түсіндіру, сұрақ-жауап, ауызша | Жазбаша жазу жұмысы | Бағалау парақшалары | Суреттер, тест сұрақтары | |
21 | 21 | Сөз тіркесі | Сөз тіркесі тақырыбындағы тапсырмаларды орындау | 1 | Жаңа білімді түсінеді,топта жоба жасайды,қорғайды және бағалайды | Түсіндіру,сұрақ-жауап |
Мәтіндер |
Бағалау парақшалары | Тақта,бор,дәптер | |
22 | 22 | Сөз тіркесі | Сөз тіркесі тақырыбындағы тапсырмаларды орындау | 1 | Өз ойын ашық айтады,тапсырманы өз бетінше орындайды. | Түсіндіру,сұрақ-жауап | Деңгейлік тапсырмалар | Смайликтер | Сұрақтар,кесте |
Похожие статьи:
18 октябрь 2016, Вторник
Сауат ашу, Математика, Дүниетану, Еңбекке баулу 1-сынып ОМЖ Орта мерзім жоспарлары Атамұра
18 октябрь 2016, Вторник
Қазақ тілі, Математика, Дүниетану, Еңбекке баулу, Әдебиеттік оқу 1-сынып ОМЖ Орта мерзім жоспарлары Атамұра
18 октябрь 2016, Вторник
Қазақ тілі, Математика, Дүниетану, Еңбекке баулу, Әдебиеттік оқу 3-сынып ОМЖ Орта мерзім жоспарлары Атамұра
18 октябрь 2016, Вторник
Денешынықтыру 1 сынып ОМЖ 2020-2021 жыл аптасына 3 сағат, оқу жылында 99 сағатты құрайды.
Комментарии: