» » Сауат ашу 1 сынып 2017-2018 жыл аптасына 6 сағат, оқу жылына 198 сағатты құрайды.

Сауат ашу 1 сынып 2017-2018 жыл аптасына 6 сағат, оқу жылына 198 сағатты құрайды.

08 ноябрь 2016, Вторник
1 401
0

1-сыныпқа «Сауат ашу» пәні бойынша қысқа мерзімді жоспарлау

«Сауат ашу» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі аптасына 6 сағат, оқу жылына 198 сағатты құрайды.I тоқсан  (1-тоқсан 54 сағат)

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

 Күні:

 

Сынып: 1

Қатысқандар саны:

 

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы Өзім туралы.  Сәлем саған мектебім! Сөйлеу.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1.2  Мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау

 

1.3 Тыңдалған материалды мазмұндау

1.1.1.1 тыңдау  барысында тілдік бірліктерді  (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін)  ажырату, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну

Сабақтың мақсаттары Барлығы:Сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. Оқиғаларды тыңдайды.

 

Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды.

Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді.

Жетістік критерийлері Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

 

Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.

Құндылықтарды дарыту Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс Өнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдылары Аудиожазба , таныстырылым.
Тілдік құзыреттілік Мектеп, школа,
school.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы

 

5 минут

Ертеңгілік шеңбері

 

Таңғы шеңберде тұрған оқушылар бір – бірімен «Сәлем!» деп амандасады.

Берілген өлеңді түрлі эмоциямен айту. (көңілді, көңілсіз, ашулы)

Бірінші күн- дүйсенбі

Екінші күн – сейсенбі

Үшінші күн – сәрсенбі

Төртінші күн — бейсенбі

Бесінші күн — жұма

Алтыншы күн- сенбі

Жетінші күн- жексенбі.

 

Сабақ мақсаттарымен оқушыларды таныстырып өту.

 

 

Шаттық шебері

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

8 минут

 

 

 

1 минут

 

 

 

 

5 минут

 

 

3 минут

16 минут

 

 

 

 

 

Жаңа сабақты түсіндіру

Суреттен не көріп тұрғаныңды айт. Бүгін қандай күн? Бұл күн сенің өміріңе қандай өзгерістер әкеледі деп ойлайсың?

СЕРГІТУ СӘТІ.

Бәрі оянады

Күн, күн, күн.

Бәрі ұйықтайды

Түн, түн, түн.

Сызбаны оқушыларға түсіндіру

 

 

 

 

Дәптермен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

Сұрақ парақшалары.

 

 

 

 

 

 

Оқулық, дәптерлер.

 

 

 

 

 

 

Сызба парақшалары.

 

 

 

 

Сабақтың соңы

 

2 минут

 

Рефлексия

 

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді  бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.

 

Смайликтер

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?  

 

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін  тексеру жоспарыңыз?

Сөйлеу-речи-speeches

 

Пәнаралық байланыс

 

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

Қолдау көрсету.

 

Қабілеті жоғары оқушыларайтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

 

 

Оқушылар өздері жасаған  бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

 

Өнер, ана тілі сабағы

 

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

       

 

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

 Күні:

 

Сынып: 1

Қатысқандар саны:

 

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы Оқушымын мен енді! Сөйлеу.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1.4 Оқиғаны болжау

 

1.5 Түрлі жағдаяттарда тілдік нормаларды дұрыс қолдану

Сабақтың мақсаттары Барлығы:Сөйлеу туралы білімді түсінеді.

 

Көбі:Жаңа білімге мысалдар келтіре алады.

Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді.Оқиғаларды тыңдап (әңгімелер, ертегілер) талқылайды.

Жетістік критерийлері Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

 

Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.

Құндылықтарды дарыту Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс Өнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдылары Аудиожазба , таныстырылым.
Тілдік құзыреттілік Оқушы,ученик,learner
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы

 

5 минут

Ертеңгілік шеңбері

 

Таңғы шеңберде тұрған оқушылар бір – бірімен «Сәлем!» деп амандасады.

 

Сабақ мақсаттарымен оқушыларды таныстырып өту.

 

 

 

Шаттық шебері

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

8 минут

 

 

 

1 минут

 

 

 

 

5 минут

 

 

3 минут

16 минут

 

 

 

 

№1 Оқулықтағы тапсырма. Суретке назар аудар. Бұлар қандай бөлмелер.Олар қайда орналасқан?

№2 Сызбаның көмегімен берілген сұрақтарға жауап беріп көр. Сынып бөлмесінде отырған кімдер? Олар не істеді?

№3 Өлеңді мұхият тыңда.

СЕРГІТУ СӘТІ.

Еркiн ұста денеңдi,

Тарсылдатпай едендi

Орнымыздан тұрып ап

Жүгiрейiк бiр уақ.

Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.

Аяқты алға созайық

Тiк көтерiп, қозғайық.

Тым сылбыр да болмайық

Алға қарай озбайық.

Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш.

 

Дәптермен жұмыс

Оқулықтағы тапсырма.

 

Оқушымын мен енді! Сөйлеміне сәйкес сызбаны тауып көр.

 

 

Сенің бұл берген жауабың екі сөйлемнен түрады. Олар сөйлеуді құрайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

 

 

 

 

 

 

Оқулық, дәптерлер.

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

 

2 минут

 

Рефлексия

 

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді  бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау.

Түсінбедім      Сұрағым бар        Түсіндім

 

 

 

Смайликтер

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? Қорытынды бағамдау

 

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау.

2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу.

2: Рефлексия.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?

Пәнаралық байланыс

 

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

Қолдау көрсету.

 

Қабілеті жоғары оқушыларайтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

 

 

Оқушылар өздері жасаған  бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

 

Өнер, ана тілі сабағы

 

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

       

 

 

Комментарии:
Сабақ жоспарлары барлық пәннен ҚМЖ, ОМЖ, ҰМЖ | Планы КСП ССП ДСП
Электронная почта: [email protected] Ватсап: 8(707) 403-01-01 © 2019-2020