» » Қазақ әдебиеті 8 сынып ҚМЖ қысқа мерзімді сабақ жоспары

Қазақ әдебиеті 8 сынып ҚМЖ қысқа мерзімді сабақ жоспары

29 октябрь 2016, Суббота
2 451
0

                  

 

 

8 сынып Әдебиет

Тақырыбы  Кіріспе.
Мақсаты Қазақ әдебиеті қызметі туралы ұғымдарын қалыптастыру арқылы сабаққы қызғушылықтарын арттыру
Күтілетін нәтиже Әдебиет  қызметі туралы ұғымдар қалыптасады, топпен жұмыс істеуге үйренеді
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

 

 

Қолданылатын әдіс-тәсілдер Кім жылдам,Миға шабуыл,Конвер- сұрақ әдісі, Ойлан тап,Эссе
Қолданылатын ресурстар Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер,
Сабақ барысы Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тренинг

Оқушыларды сапқа тұрғызып, 1-4 дейін санау арқылы  топқа бөлу

 

Алтын ереже құру  қажеттігі туралы айту.

Әр топқа бағалау парағын таратып беру.

Фигуралармен бағалау әдісімен бағалау үшін фигуралар  таратып беру

«Сандарды бейнеле» ойыны

арқылы психологиялық ахуалды жақсарту

Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды.

 

Топ ішінде тәртіп ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады.

Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады.

Фигуралар  арқылы топтар өзара бағалайды.

Әртоп өздеріне берілген сандарды дене мүшелерімен,қимылымен бейнелеу.

Білу

 

Миға шабуыл

Интерактивті тақтаға «Қайталау–оқу айнасы»   әр түрлі  деңгейдегі сұрақтар беріледі,

 

Интерактивті тақтадағы сұрақтар арқылы оқушылардың кезекпен жауап беруі сұралады. Оқушылар интерактивті тақтадан кез-келген ұяшықты таңдайды да,топ мүшелері кезектесіп жауап береді. Оқушылар еске түсіреді, талдайды.

 

 

Түсіну

 

Қазақ әдебиеті»  Постермен   өткен тақырыпты қорғау

 

Осы көрстелген жаңа тақырыпты оқушыларға жинақтау үшін  жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату.Кітаппен жұмыс жасату Постер арқылы тақырыптарын қорғату Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

 

Постер арқылы бар білімдерін  топпен талқылап отаға  топтан оқушы шығып, тапсырманы постер арқылы қорғайды және өз пікірлерін ортаға салады., бір-біріне түсіндіреді, тақырыпты  жинақтайды

Қолдану

 

«Конверт-сұрақ» әдісінқолдану

Сабақта қолданылатын әдіс оқушыларды сыни ойлауына ықпал етеді. Мұнда әр бала, өз ойын айтып,шығармашылығын қалыптастырады. Ол дегеніміз – бала бұрын тек тыңдаушы болса, енді ізденуші, өз ойын дәлелдеуші, ұйымдастырушы рөлін атқарады. Сын тұрғысынан ойлау қабілеттері сабақ үстіндегі проблемалық сұрақтарды шешу кезінде, бір сұраққа бірнеше нұсқада жауап берумен және ситуациялық жағдайлардан жол тауып шығу әрекеттерінен байқалады.

 

 

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу, өткен сабақтарды қайталау

 

Топпен жұмыс жасау

Талдау

 

Ойлан тап

Әр топқа тапсырма бойыншатапсырмалар таратылады Әр топтан оқушы шығып жаттығулар орындайды
Жинақтау

 

Қазақ әдебиетінің мәні туралы Эссе

Білім туралы топ бойынша Эссе жазу, жинақтайды, бір-бірін бағалайды Оқушылардың мақсаты берілген тақырыпқа арнап өз ойларын жеткізу
 Бағалау

 

Бағалау шкаласы мен бағалау парақтарын тарату

Әр топқа бағалау парақтарын тарату, бағалау шкаласын тақтаға ілу керек Әр топ бағалау парақшасын өздерін бағалайды
Рефлексия Екі жұлдыз , бір тілек

 

Стикерлерді толтыру

Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)

ББҮ кестесін толтыру

Оқушылар кері байланыс арқылы өздерінің сабақтан алған әсерлерін, ұсыныс, тілектерін жазады.
Үйге тапсырма Өлеңді мәнерлеп оқу.

 

«Менің Отаным Қазақстан»тақырыбына кітапша , альбом жасау.

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні  Муса

 

Маржангуль

 8- сынып

 

оқушының саны

Ақмола облысы, Бұланды ауданы, Макинск №5-орта мектебі
  13.03.2015 № 309- дәрісхана
Сабақтың атауы Тақырыбы: Қ.Жұмаділов  «Қаздар қайтып барады» әңгімесі
Сілтеме Қазақ әдебиеті    Авторлары: Қансейіт Әбдезұлы , Гүлмира Даулетқазықызы Рыскелдиева, Сәуле Чапайқызы Тұрсынғалиева

 

Әдістемелік ңұсқау, сабақ жоспары

Жалпы мақсаты

 

 

Жазушының өмірі мен шығармашылығына шолу жасау,

 

оқушыларға жаңа білімді өздігінен игерту арқылы шығарманың мазмұны, тақырыбы мен идеясын ашу; шығармашылық қабілеттерін дамыту, ойларын нақты, дәл жеткізіп, өз пікірлерін  қорғай білуге дағдыландыру, дүниетанымын кеңейтіп, көркем шығармаларды оқуға  қызығушылығы мен белсенділігін арттыру;  шығармашылық қабілеттерін дамыту, туған жеріне, атамекеніне деген сүйіспеншілігін ояту, отансүйгіштікке тәрбиелеу;

 Міндеттер

 

 

1. Оқушылардың қызығушылығын ояту

 

2. Жаңа тақырыпқа  оқушылардың білетін білімі арқылы кіру

3. Оқушылардың өздерін-өздері оқыту арқылы білім беруге ықпал жасау, сыни тұрғыдан ойлауын  дамыту арқылы әр баланы қамтуға жағдай жасау4. Жаңа сабаққа белгілі бір ой қорытындылар жасау

Мұғалім үшін оқу нәтижелері 1.Оқушылардың бірін-бірі оқытуы арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу2.Мұғалім оқуға бағыттап отыру

 

3.Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау

Сабақтың түрі,

 

әдіс- тәсілдері

Аралас  сабақӘңгімелесу, топтастыру, ой шақыру, салыстыру,

 

АКТ әдісі,жеке, топпен жұмыс

Сабақтың көрнекілігі әдістемелік құралдар, үлестірмелі материалдар, қосымша әдебиеттер, маркер, слайд
Күтілетін нәтиже Жазушының өмірі мен шығармашылығына туралы білім алады. Шығарманың мазмұны, тақырыбы мен идеясын түсінеді.

 

Өз білімдерін қолдана алады.   Қорытынды шығарады.

1.Ұйымдастыру

 

кезеңі

-Сәлемдесу;   3 топқа оқушылар топтастырылады. Оқушыларды  сабақта  топбасшысы және өзін – өзі  бағалайды.

 

 

Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: мұғалім немен айналысады және оқушылар немен айналысады.

 

Тақырыбы:Қ.Жұмаділов  «Қаздар қайтып барады» әңгімесі

Комментарии:
Сабақ жоспарлары барлық пәннен ҚМЖ, ОМЖ, ҰМЖ | Планы КСП ССП ДСП
Электронная почта: [email protected] Ватсап: 8(707) 403-01-01 © 2019-2020