Қазақ тілі 7 класс орыс сыныптарына ОМЖ орта мерзім жоспары Т. Артыкова, Г. Ермекбаева Алматы: Атамұра
Пән: қазақ тілі
Сынып: 7
5 -9 сыныптарда оқыту орыс тілінде жүргізілетін негізгі мектептердегі оқу бағдарламасы, Астана 2014
Оқулық Қазақ тілі. Оқулық оқыту орыс тілінде жүргізілетін негізгі мектептердегі 7 сынып үшін,Т. Артыкова, Г. Ермекбаева – Алматы: Атамұра 2012 ж.
Мақсаты: Қазақ тілі пәнінен жаңа әдіс тәсілдерді қолдана отырып, оқушылардың қызығушылығын арттыру.
Күтілетін нәтиже:
А: Оқушылар біледі диалог құрастыру стилін, мәтінмен жұмыс жасау, топта және жұпта серіктесу:
В: Оқушылар үйренеді қажетті ақпаратты іздеп, табуға, салыстыруға, қорытынды жасауға және диалог құрастыруға;
С: Оқушылар мәтіннің негізгі ойын тұжырымдайды және мардымды диалог құрастырады, өз көзқарасын айта біледі: топта серіктесу және өздерін шығармашылық қабілеттерін ашу.
Р/с | Тақырыбы | Мақсаты | Міндеттері |
Жұмыстың белсенді формалары, модульдер.
Оқытуда қолданылатын әдіс –тәсілдер мен стратегиялар |
Күтілетін нәтиже | Ресурстар | С/с | Мерзімі | |
І-тоқсан/ 36 сағат Алғашқы бақылау үзігі -1, диктант -1, эссе -1, бақылау жұмысы -1 | |||||||||
І. ӘЛЕУМЕТТІК – ТҰРМЫСТЫҚ АЯ – 30 сағат |
|||||||||
«Жайлауға бардым» / 5 сағат |
|||||||||
1 |
1 – сабақ
Менің жазғы демалысым. Есім сөз таптары.
|
Жазғы демалысы туралы оқушылармен сөйлесе отырып, ой-өрістерін кеңейту. Есім сөз таптары туралы қосымша мәлімет беру. |
1.Тақырып бойынша білімдерін молайту;
2. Өз ойын толық жеткізе білу шеберлігін дамыту; 3.Оқушыларды іздемпаздыққа, тапқырлыққа баулу; |
Модульдер: АҚТ, СТОҮ,ТжДБО, ОЖЕСО, ОБжК, ОмОЖТ, ЖЕ
Әдіс-тәсілдер мен стратегиялар: «Салыстырмалы карта», «Автор орындығы», рефлексия, «Миға шабуыл», «Блум сұрақтары», Бағалау. |
1.Сыни ойлай алды.
2. Өз ойларын бір жүйеге келтіріп айтады. 3. Өзгені де өзін де бағалай алды. |
Қима қағаздар, оқулық, ментальді карта, түрлі-түсті маркерлер, стикерлер, интербелсенді тақта | 1 | 3.09 | |
2 |
2 – сабақ
Табиғат аясында демалу. |
Табиғат аясында демалу туралы білімдерін нақтылай отырып, оқушылардың сөздік қорларын молайту,ауызекі сөйлеу тілін дамыту. |
1.Оқушыларды түсініп оқуға үйрету;
2.Сұраққа жауап беру дағдыларын дамыту; 3.Табиғатты қорғауға тәрбиелеу. |
Модульдер: АҚТ, СТОҮ,ТжДБО
Әдіс-тәсілдер мен стратегиялар: «Топтастыру», «Миға шабуыл», «Вен диаграмма», «Оңайдан қиынға қарай», «АВС сұхбат», Бағалау, «Бүгінгі күннің сөйлемі» рефлексия |
1. Тақырып бойынша білімдерін толықтырды; 2.Оқушылар өзара диалогтік қарым-қатынасқа түсті; 3.Ынтымақтастық орнады, өзгені де өзін де бағалай алды. |
Суреттер, Интерактивті тақта, флипчарт, маркер, кластер, интербел
сенді тақтада таныстырылым, оқулық. |
1 | 5.09 | |
3 |
3 – сабақ
Жазғы демалысымды кімдермен өткіздім? |
Оқушылардың білімдерін толықтыру, өз ойларын жеткізе білуге дағдыландыру. Өз ойларын дұрыс, сауатты жеткізе білу қабілеттерін арттыру. | 1.Мәнерлеп оқуға үйрету. 2.Байланыстырып сөйлеуін дамыту. 3.Ынтымақтастыққа тәрбиелеу. |
Модульдер: АҚТ, СТОҮ, ТжДБО, ОЖЕСО, ОБжК, ОмОЖТ, ЖЕ
Әдіс-тәсілдер мен стратегиялар: «Жұптас-ойлан-бөліс», «Блиц турнир», «Екі жұлдыз бір тілек», Бағалау. |
1.Сыни ойлай алды;
2.Өзін-өзі реттеді; 3.Бір- бірін бағалады. |
Интерактивті тақта, суреттер, оқулық, флипчарт. | 1 | 7.09 | |
4 |
4 – сабақ
Жаз мезгілі- демалысқа қолайлы кез. |
Оқушылардың өткен сабақтардағы тақырыптарды еске алу арқылы әңгіме құрастыруға үйрету. Грамматикалық тақырыптары бойынша алған білім деңгейлерін тексеру. |
1.Оқушыларға сауатты жазуға үйрету;
2.Тапсырмаларды дұрыс орындауға дағдыландыру; 3.Тілге деген құрметке тәрбиелеу. |
Модульдер: АҚТ, СТОҮ, ТжДБО,ОЖЕСО, ОБжК, ОмОЖТ
Әдіс-тәсілдер мен стратегиялар: Топтастыру, Миға шабуыл, «Болжау», «Мағынаны тану», «Жұптас-ізден-талқыла», бағалау |
1. Тақырып бойынша білімдерін толықтырды; 2.Оқушылар өзара диалогтік қарым-қатынасқа түсті; 3.Ынтымақтастық орнады, өзгені де өзін де бағалай алды. | Түрлі- түсті маркерлер, қима қағаздар, стикерлер, бағалау парақтары | 1 | 8.09 | |
5 |
5 – сабақ
Жайлаудағы жаз. |
Оқушылардың білімдерін нақтылай отырып, сөздік қорларын молайту, ауызекі сөйлеу тілін дамыту. |
1.Тақырып төңірегінде түсінік беру;
2. Екі оқушы арасында әңгіме орнату. 3. Оқушыларды әдептілікке, адамгершілікке баулу. |
Модульдер: АҚТ, СТОҮ, ТжДБО, ОЖЕСО, ЖЕ
Әдіс-тәсілдер мен стратегиялар: «Қапшықтағы фасоль», «Визуалды айғақтар», «Конверт сұрақ», «Таныстырылым», «АВС сұхбат» ,
|
1. Жаз туралы білімдерін толықтырды; 2.Оқушылар өзара диалогтік қарым-қатынасқа түсті; 3.Ынтымақтастық орнады, өзгені де өзін де бағалай алды. | Интерактивті тақта, маркер, постер, қима қағаз, интербелсенді тақтада таныстырылым, оқулық. | 1 | 10.09 | |
«Ас адамның арқауы» / 5 сағат |
|||||||||
6 |
1 – сабақ
Ас – адамның арқауы. Негізгі ж/е көмекші сөздер. |
Жаңа материалды меңгерту. Мәтінді саналы түрде түсініп, мәнерлеп оқуға төселдіру. Грамматикалық тақырыпты қалыптастыру. |
1. Негізгі және көмекші сөздер туралы түсіндіру;
2. Оқушылардың ауызекі сөйлеу қабілеттерін дамыту; 3.Ынтымақтастыққа тәрбиелеу. |
Модульдер: АҚТ,СТОҮ, ТжДБО, ОЖЕСО, ОБжК, ОмОЖТ
Әдіс-тәсілдер мен стратегиялар: Топтастыру, Миға шабуыл, «Болжау», «Мағынаны тану», «Жұптас-ізден-талқыла», бағалау |
1.Тыңдағанына өз пікірін білдіре алатын болды.
2. Өз ойларын бір жүйеге келтіріп айтады. 3. Дүниетанымдары кеңейді. |
Плакат,бағалау парақтары, маркерлер, суреттер, интербел
сенді тақтада таныстырылым, оқулық |
1 | 12.09 | |
7 |
2 – сабақ
Дұрыс тамақтану режимі. |
Тақырып туралы білімдерін нақтылай отырып, оқушылардың сөздік қорларын молайту, ауызекі сөйлеу тілін дамыту |
1.Оқушыларды түсініп оқуға үйрету;
2.Сұраққа жауап беру дағдыларын дамыту; 3. Тамақтану тәртібін сақтауға тәрбиелеу. |
Модульдер: АҚТ, СТОҮ, ТжДБО, ОЖЕСО, ОБжК, ОмОЖТ, ЖЕ
Әдіс-тәсілдер мен стратегиялар: «Миға шабуыл», «Вен диаграмма», «Оңайдан қиынға қарай», «АВС сұхбат», «Бүгінгі күннің сөйлемі» рефлексия, Бағалау |
1. Тақырып бойынша білімдерін толықтырды; 2.Оқушылар өзара диалогтік қарым-қатынасқа түсті; 3.Ынтымақтастық орнады, өзгені де өзін де бағалай алды. |
Интерактивті тақта, флипчарт, маркер,
кластер, суреттер, интербелсенді тақтада таныстырылым, оқулық. |
1 | 14.09 | |
8 | 3 – сабақ Тамақтануды тиімді ұйымдастыру. | Тақырып бойынша алған білімдерін сараптап, жаңадан меңгерген тірек сөздерді сөйлемдерде дұрыс пайдалана білуге дағдыландыру. |
1. Тіл байлығын жетілдіру және өз ойын жеткізуге үйрету;
2. Еркін сөйлеу әрекеттерін дамыту; 3.Тілге деген құрметке тәрбиелеу. |
Модульдер: АҚТ, СТОҮ, ТжДБО, ОЖЕСО, ОБжК, ОмОЖТ
Әдіс-тәсілдер мен стратегиялар: Жұптастыру, «Жұптас-ізден-талқыла», «Алма ағашы», «Екі жұлдыз бір тілек», бағалау |
1.Сыни ойлай алды;
2.Өзін-өзі реттеді; 3.Әлеуметтенді; |
АҚТ, оқулық, қима қағаздар, маркерлер, стикерлер | 1 | 15.09 | |
9 |
4 – сабақ
Дастарқан жасау. |
Оқушылардың білімдерін толықтыру, қосымша мағлұмат беру. |
1.Оқушыларды өз ойларын ортаға салуға үйрету.
2.Байланыстырып сөйлеуін дамыту. 3.Ынтымақтастыққа тәрбиелеу |
Модульдер: АҚТ, СТОҮ, ТжДБО, ОЖЕСО, ОБжК, ОмОЖТ
Әдіс-тәсілдер мен стратегиялар: «Топтастыру», «Ыстық орындық», «Бүгінгі күннің сөйлемі» рефлексия, «Миға шабуыл», «Блум сұрақтары», Бағалау. |
1. Тақырып бойынша білімдерін толықтырды; 2.Оқушылар өзара диалогтік қарым-қатынасқа түсті;
3.Өзгені де өзін де бағалай алды. |
Интерактивті тақта, суреттер, оқулық, флипчарт, кластер | 1 | 17.09 | |
10 |
5 – сабақ
Ұлттық сусындар. |
Оқушылардың таным дүниесін кеңейту, алған білімдерін тиянақтай отырып, бекіту. |
1.Оқушылардың меңгерген білімдерін тексеру.
2.Ауызекі сөйлеу дағдыларын дамыту. 3.Жұмыс жасауға тәрбиелеу. |
Модульдер: СТОҮ,ОБжК
Әдіс-тәсілдер мен стратегиялар: «Топтастыру», «Екі жұлдыз бір тілек», «Миға шабуыл», Бағалау, «АВС сұхбат» , рефлексия |
1.Оқушылар өз пікірлерін ортаға сала алды.
2.Топтасты. 3.Бір-бірін бағалады. |
Бағалау парақтары, смайликтер, оқулық, қосымша ақпарат құралдары. | 1 | 19.09 | |
11 | Алғашқы бақылау үзігі «Ас – адамның арқауы». | Оқушылардың өтілген грамматикалық тақырыптары бойынша алған білім деңгейлерін тексеру. |
1.Оқушыларға сауатты жазуға үйрету;
2.Тапсырмаларды дұрыс орындауға дағдыландыру; 3.Тілге деген құрметке тәрбиелеу. |
Жеке жұмыс жасайды.
Бағалау. |
Бақылау жұмысын дәптерлері | 1 | 21.09 | ||
«Біз отбасымызбен мемлекеттік тілде сөйлейміз» / 5 сағат | |||||||||
12 |
1 – сабақ
Қазақ тілін үйренейік. Зат есімнің түрлері. |
Мәтінді саналы түрде түсініп, мәнерлеп оқуға төселдіру. Зат есімнің түрлері туралы еске түсіріп, түсініктерін қалыптастыру. |
1. Грамматикалық тақырып туралы түсіндіру;
2. Екі оқушы арасында әңгіме орнату. 3.Ынтымақтастыққа тәрбиелеу. |
Модульдер: АҚТ, СТОҮ, ТжДБО, ОЖЕСО, ОБжК, ОмОЖТ, ЖЕ
Әдіс-тәсілдер мен стратегиялар: Топтастыру, Миға шабуыл, «Болжау», «Мағынаны тану», «Жұптас-ізден-талқыла», бағалау |
1.Тыңдағанына өз пікірін білдіре алатын болды.
2.Өзін өзі реттеді, 3.Әлеуметтенді |
Плакат,бағалау парақтары, маркерлер, суреттер, интербелсенді тақтада таныстырылым, оқулық | 1 | 22.09 | |
13 |
2 – сабақ
Тіл мен Әліппе. |
Тақырып туралы білімдерін нақтылай отырып, оқушылардың сөздік қорларын молайту, ауызекі сөйлеу тілін дамыту. |
1.Оқушыларды түсініп оқуға үйрету;
2.Сұраққа жауап беру дағдыларын дамыту; 3.Сенімділікке тәрбиелеу. |
Модульдер: АҚТ, СТОҮ, ТжДБО, ОмОЖТ
Әдіс-тәсілдер мен стратегиялар: «Топтастыру», «Миға шабуыл», «Вен диаграмма», «Оңайдан қиынға қарай», «АВС сұхбат», Формативті бағалау, «Бүгінгі күннің сөйлемі» рефлексия |
1. Тақырып бойынша білімдерін толықтырды; 2.Оқушылар өзара диалогтік қарым-қатынасқа түсті; 3.Ынтымақтастық орнады, өзгені де өзін де бағалай алды. |
Суреттер, Интерактивті тақта, флипчарт, маркер,
постер, оқулық. |
1 | 25.09 |