Қазақ тілі 7 класс орыс сыныптарына ОМЖ орта мерзім жоспары Т. Артыкова, Г. Ермекбаева Алматы: Атамұра
Пән: қазақ тілі
Сынып: 7
5 -9 сыныптарда оқыту орыс тілінде жүргізілетін негізгі мектептердегі оқу бағдарламасы, Астана 2014
Оқулық Қазақ тілі. Оқулық оқыту орыс тілінде жүргізілетін негізгі мектептердегі 7 сынып үшін,Т. Артыкова, Г. Ермекбаева – Алматы: Атамұра 2012 ж.
Мақсаты: Қазақ тілі пәнінен жаңа әдіс тәсілдерді қолдана отырып, оқушылардың қызығушылығын арттыру.
Күтілетін нәтиже:
А: Оқушылар біледі диалог құрастыру стилін, мәтінмен жұмыс жасау, топта және жұпта серіктесу:
В: Оқушылар үйренеді қажетті ақпаратты іздеп, табуға, салыстыруға, қорытынды жасауға және диалог құрастыруға;
С: Оқушылар мәтіннің негізгі ойын тұжырымдайды және мардымды диалог құрастырады, өз көзқарасын айта біледі: топта серіктесу және өздерін шығармашылық қабілеттерін ашу.
| Р/с | Тақырыбы | Мақсаты | Міндеттері | 
                        Жұмыстың белсенді формалары, модульдер.
                         
 Оқытуда қолданылатын әдіс –тәсілдер мен стратегиялар  | 
                      Күтілетін нәтиже | Ресурстар | С/с | Мерзімі | |
| І-тоқсан/ 36 сағат Алғашқы бақылау үзігі -1, диктант -1, эссе -1, бақылау жұмысы -1 | |||||||||
| 
                                                             
                         
 І. ӘЛЕУМЕТТІК – ТҰРМЫСТЫҚ АЯ – 30 сағат  | 
                      |||||||||
| 
                         
                         
 «Жайлауға бардым» / 5 сағат  | 
                      |||||||||
| 1 | 
                        1 – сабақ
                         
 Менің жазғы демалысым. Есім сөз таптары. 
  | 
                      Жазғы демалысы туралы оқушылармен сөйлесе отырып, ой-өрістерін кеңейту. Есім сөз таптары туралы қосымша мәлімет беру. | 
                        1.Тақырып бойынша білімдерін молайту;
                         
 2. Өз ойын толық жеткізе білу шеберлігін дамыту; 3.Оқушыларды іздемпаздыққа, тапқырлыққа баулу;  | 
                      
                        Модульдер: АҚТ, СТОҮ,ТжДБО, ОЖЕСО, ОБжК, ОмОЖТ, ЖЕ
                         
 Әдіс-тәсілдер мен стратегиялар: «Салыстырмалы карта», «Автор орындығы», рефлексия, «Миға шабуыл», «Блум сұрақтары», Бағалау.  | 
                      
                        1.Сыни ойлай алды.
                         
 2. Өз ойларын бір жүйеге келтіріп айтады. 3. Өзгені де өзін де бағалай алды.  | 
                      Қима қағаздар, оқулық, ментальді карта, түрлі-түсті маркерлер, стикерлер, интербелсенді тақта | 1 | 3.09 | |
| 2 | 
                        2 – сабақ
                         
 Табиғат аясында демалу.  | 
                      Табиғат аясында демалу туралы білімдерін нақтылай отырып, оқушылардың сөздік қорларын молайту,ауызекі сөйлеу тілін дамыту. | 
                        1.Оқушыларды түсініп оқуға үйрету;
                         
 2.Сұраққа жауап беру дағдыларын дамыту; 3.Табиғатты қорғауға тәрбиелеу.  | 
                      
                        Модульдер: АҚТ, СТОҮ,ТжДБО
                         
 Әдіс-тәсілдер мен стратегиялар: «Топтастыру», «Миға шабуыл», «Вен диаграмма», «Оңайдан қиынға қарай», «АВС сұхбат», Бағалау, «Бүгінгі күннің сөйлемі» рефлексия  | 
                      1. Тақырып бойынша білімдерін толықтырды; 2.Оқушылар өзара диалогтік қарым-қатынасқа түсті; 3.Ынтымақтастық орнады, өзгені де өзін де бағалай алды. | 
                        Суреттер, Интерактивті тақта, флипчарт, маркер, кластер,  интербел
                         
 сенді тақтада таныстырылым, оқулық.  | 
                      1 | 5.09 | |
| 3 | 
                        3 – сабақ
                         
 Жазғы демалысымды кімдермен өткіздім?  | 
                      Оқушылардың білімдерін толықтыру, өз ойларын жеткізе білуге дағдыландыру. Өз ойларын дұрыс, сауатты жеткізе білу қабілеттерін арттыру. | 1.Мәнерлеп оқуға үйрету. 2.Байланыстырып сөйлеуін дамыту. 3.Ынтымақтастыққа тәрбиелеу. | 
                        Модульдер: АҚТ, СТОҮ, ТжДБО, ОЖЕСО, ОБжК, ОмОЖТ, ЖЕ
                         
 Әдіс-тәсілдер мен стратегиялар: «Жұптас-ойлан-бөліс», «Блиц турнир», «Екі жұлдыз бір тілек», Бағалау.  | 
                      
                        1.Сыни ойлай алды;
                         
 2.Өзін-өзі реттеді; 3.Бір- бірін бағалады.  | 
                      Интерактивті тақта, суреттер, оқулық, флипчарт. | 1 | 7.09 | |
| 4 | 
                        4 – сабақ
                         
 Жаз мезгілі- демалысқа қолайлы кез.  | 
                      Оқушылардың өткен сабақтардағы тақырыптарды еске алу арқылы әңгіме құрастыруға үйрету. Грамматикалық тақырыптары бойынша алған білім деңгейлерін тексеру. | 
                        1.Оқушыларға сауатты жазуға үйрету;
                         
 2.Тапсырмаларды дұрыс орындауға дағдыландыру; 3.Тілге деген құрметке тәрбиелеу.  | 
                      
                        Модульдер: АҚТ, СТОҮ, ТжДБО,ОЖЕСО, ОБжК, ОмОЖТ
                         
 Әдіс-тәсілдер мен стратегиялар: Топтастыру, Миға шабуыл, «Болжау», «Мағынаны тану», «Жұптас-ізден-талқыла», бағалау  | 
                      1. Тақырып бойынша білімдерін толықтырды; 2.Оқушылар өзара диалогтік қарым-қатынасқа түсті; 3.Ынтымақтастық орнады, өзгені де өзін де бағалай алды. | Түрлі- түсті маркерлер, қима қағаздар, стикерлер, бағалау парақтары | 1 | 8.09 | |
| 5 | 
                        5 – сабақ
                         
 Жайлаудағы жаз.  | 
                      Оқушылардың білімдерін нақтылай отырып, сөздік қорларын молайту, ауызекі сөйлеу тілін дамыту. | 
                        1.Тақырып төңірегінде  түсінік беру;
                         
 2. Екі оқушы арасында әңгіме орнату. 3. Оқушыларды әдептілікке, адамгершілікке баулу.  | 
                      
                        Модульдер: АҚТ, СТОҮ, ТжДБО, ОЖЕСО, ЖЕ
                         
 Әдіс-тәсілдер мен стратегиялар: «Қапшықтағы фасоль», «Визуалды айғақтар», «Конверт сұрақ», «Таныстырылым», «АВС сұхбат» , 
  | 
                      1. Жаз туралы білімдерін толықтырды; 2.Оқушылар өзара диалогтік қарым-қатынасқа түсті; 3.Ынтымақтастық орнады, өзгені де өзін де бағалай алды. | Интерактивті тақта, маркер, постер, қима қағаз, интербелсенді тақтада таныстырылым, оқулық. | 1 | 10.09 | |
| 
                         
                         
 «Ас адамның арқауы» / 5 сағат  | 
                      |||||||||
| 6 | 
                        1 – сабақ
                         
 Ас – адамның арқауы. Негізгі ж/е көмекші сөздер.  | 
                      Жаңа материалды меңгерту. Мәтінді саналы түрде түсініп, мәнерлеп оқуға төселдіру. Грамматикалық тақырыпты қалыптастыру. | 
                        1. Негізгі және көмекші сөздер туралы  түсіндіру;
                         
 2. Оқушылардың ауызекі сөйлеу қабілеттерін дамыту; 3.Ынтымақтастыққа тәрбиелеу.  | 
                      
                        Модульдер: АҚТ,СТОҮ, ТжДБО, ОЖЕСО, ОБжК, ОмОЖТ
                         
 Әдіс-тәсілдер мен стратегиялар: Топтастыру, Миға шабуыл, «Болжау», «Мағынаны тану», «Жұптас-ізден-талқыла», бағалау  | 
                      
                        1.Тыңдағанына  өз пікірін білдіре алатын болды.
                         
 2. Өз ойларын бір жүйеге келтіріп айтады. 3. Дүниетанымдары кеңейді.  | 
                      
                        Плакат,бағалау парақтары, маркерлер, суреттер, интербел
                         
 сенді тақтада таныстырылым, оқулық  | 
                      1 | 12.09 | |
| 7 | 
                        2 – сабақ
                         
 Дұрыс тамақтану режимі.  | 
                      Тақырып туралы білімдерін нақтылай отырып, оқушылардың сөздік қорларын молайту, ауызекі сөйлеу тілін дамыту | 
                        1.Оқушыларды түсініп оқуға үйрету;
                         
 2.Сұраққа жауап беру дағдыларын дамыту; 3. Тамақтану тәртібін сақтауға тәрбиелеу.  | 
                      
                        Модульдер: АҚТ, СТОҮ, ТжДБО, ОЖЕСО, ОБжК, ОмОЖТ, ЖЕ
                         
 Әдіс-тәсілдер мен стратегиялар: «Миға шабуыл», «Вен диаграмма», «Оңайдан қиынға қарай», «АВС сұхбат», «Бүгінгі күннің сөйлемі» рефлексия, Бағалау  | 
                      1. Тақырып бойынша білімдерін толықтырды; 2.Оқушылар өзара диалогтік қарым-қатынасқа түсті; 3.Ынтымақтастық орнады, өзгені де өзін де бағалай алды. | 
                        Интерактивті тақта, флипчарт, маркер,
                         
 кластер, суреттер, интербелсенді тақтада таныстырылым, оқулық.  | 
                      1 | 14.09 | |
| 8 | 3 – сабақ Тамақтануды тиімді ұйымдастыру. | Тақырып бойынша алған білімдерін сараптап, жаңадан меңгерген тірек сөздерді сөйлемдерде дұрыс пайдалана білуге дағдыландыру. | 
                        1. Тіл байлығын жетілдіру және өз ойын жеткізуге үйрету;
                         
 2. Еркін сөйлеу әрекеттерін дамыту; 3.Тілге деген құрметке тәрбиелеу.  | 
                      
                        Модульдер: АҚТ, СТОҮ, ТжДБО, ОЖЕСО, ОБжК, ОмОЖТ
                         
 Әдіс-тәсілдер мен стратегиялар: Жұптастыру, «Жұптас-ізден-талқыла», «Алма ағашы», «Екі жұлдыз бір тілек», бағалау  | 
                      
                        1.Сыни ойлай алды;
                         
 2.Өзін-өзі реттеді; 3.Әлеуметтенді;  | 
                      АҚТ, оқулық, қима қағаздар, маркерлер, стикерлер | 1 | 15.09 | |
| 9 | 
                        4 – сабақ
                         
 Дастарқан жасау.  | 
                      Оқушылардың білімдерін толықтыру, қосымша мағлұмат беру. | 
                        1.Оқушыларды өз ойларын ортаға салуға үйрету.
                         
 2.Байланыстырып сөйлеуін дамыту. 3.Ынтымақтастыққа тәрбиелеу  | 
                      
                        Модульдер: АҚТ, СТОҮ, ТжДБО, ОЖЕСО, ОБжК, ОмОЖТ
                         
 Әдіс-тәсілдер мен стратегиялар: «Топтастыру», «Ыстық орындық», «Бүгінгі күннің сөйлемі» рефлексия, «Миға шабуыл», «Блум сұрақтары», Бағалау.  | 
                      
                        1. Тақырып бойынша білімдерін толықтырды; 2.Оқушылар өзара диалогтік қарым-қатынасқа түсті;
                         
 3.Өзгені де өзін де бағалай алды.  | 
                      Интерактивті тақта, суреттер, оқулық, флипчарт, кластер | 1 | 17.09 | |
| 10 | 
                        5 – сабақ
                         
 Ұлттық сусындар.  | 
                      Оқушылардың таным дүниесін кеңейту, алған білімдерін тиянақтай отырып, бекіту. | 
                        1.Оқушылардың меңгерген білімдерін тексеру.
                         
 2.Ауызекі сөйлеу дағдыларын дамыту. 3.Жұмыс жасауға тәрбиелеу.  | 
                      
                        Модульдер: СТОҮ,ОБжК
                         
 Әдіс-тәсілдер мен стратегиялар: «Топтастыру», «Екі жұлдыз бір тілек», «Миға шабуыл», Бағалау, «АВС сұхбат» , рефлексия  | 
                      
                        1.Оқушылар өз пікірлерін ортаға сала алды.
                         
 2.Топтасты. 3.Бір-бірін бағалады.  | 
                      Бағалау парақтары, смайликтер, оқулық, қосымша ақпарат құралдары. | 1 | 19.09 | |
| 11 | Алғашқы бақылау үзігі «Ас – адамның арқауы». | Оқушылардың өтілген грамматикалық тақырыптары бойынша алған білім деңгейлерін тексеру. | 
                        1.Оқушыларға сауатты жазуға үйрету;
                         
 2.Тапсырмаларды дұрыс орындауға дағдыландыру; 3.Тілге деген құрметке тәрбиелеу.  | 
                      
                        Жеке жұмыс жасайды.
                         
 Бағалау.  | 
                      Бақылау жұмысын дәптерлері | 1 | 21.09 | ||
| «Біз отбасымызбен мемлекеттік тілде сөйлейміз» / 5 сағат | |||||||||
| 12 | 
                        1 – сабақ
                         
 Қазақ тілін үйренейік. Зат есімнің түрлері.  | 
                      Мәтінді саналы түрде түсініп, мәнерлеп оқуға төселдіру. Зат есімнің түрлері туралы еске түсіріп, түсініктерін қалыптастыру. | 
                        1. Грамматикалық тақырып туралы  түсіндіру;
                         
 2. Екі оқушы арасында әңгіме орнату. 3.Ынтымақтастыққа тәрбиелеу.  | 
                      
                        Модульдер: АҚТ, СТОҮ, ТжДБО, ОЖЕСО, ОБжК, ОмОЖТ, ЖЕ
                         
 Әдіс-тәсілдер мен стратегиялар: Топтастыру, Миға шабуыл, «Болжау», «Мағынаны тану», «Жұптас-ізден-талқыла», бағалау  | 
                      
                        1.Тыңдағанына  өз пікірін білдіре алатын болды.
                         
 2.Өзін өзі реттеді, 3.Әлеуметтенді  | 
                      Плакат,бағалау парақтары, маркерлер, суреттер, интербелсенді тақтада таныстырылым, оқулық | 1 | 22.09 | |
| 13 | 
                        2 – сабақ
                         
 Тіл мен Әліппе.  | 
                      Тақырып туралы білімдерін нақтылай отырып, оқушылардың сөздік қорларын молайту, ауызекі сөйлеу тілін дамыту. | 
                        1.Оқушыларды түсініп оқуға үйрету;
                         
 2.Сұраққа жауап беру дағдыларын дамыту; 3.Сенімділікке тәрбиелеу.  | 
                      
                        Модульдер: АҚТ, СТОҮ, ТжДБО, ОмОЖТ
                         
 Әдіс-тәсілдер мен стратегиялар: «Топтастыру», «Миға шабуыл», «Вен диаграмма», «Оңайдан қиынға қарай», «АВС сұхбат», Формативті бағалау, «Бүгінгі күннің сөйлемі» рефлексия  | 
                      1. Тақырып бойынша білімдерін толықтырды; 2.Оқушылар өзара диалогтік қарым-қатынасқа түсті; 3.Ынтымақтастық орнады, өзгені де өзін де бағалай алды. | 
                        Суреттер, Интерактивті тақта, флипчарт, маркер,
                         
 постер, оқулық.  | 
                      1 | 25.09 | |

