Қазақ тілі 7 класс орыс сыныптарына ОМЖ орта мерзім жоспары Т. Артыкова, Г. Ермекбаева Алматы: Атамұра

29 октябрь 2016, Суббота
357
0

Пән: қазақ тілі

Сынып: 7

5 -9 сыныптарда оқыту орыс тілінде жүргізілетін негізгі мектептердегі оқу бағдарламасы, Астана 2014

Оқулық  Қазақ тілі. Оқулық оқыту орыс тілінде жүргізілетін негізгі мектептердегі 7 сынып үшін,Т. Артыкова, Г. Ермекбаева –                                Алматы: Атамұра 2012 ж.

Мақсаты: Қазақ тілі  пәнінен жаңа әдіс тәсілдерді қолдана отырып, оқушылардың қызығушылығын арттыру.

Күтілетін нәтиже:

А: Оқушылар біледі диалог құрастыру стилін, мәтінмен жұмыс жасау, топта және жұпта серіктесу:

В: Оқушылар үйренеді қажетті ақпаратты іздеп, табуға, салыстыруға, қорытынды жасауға және диалог құрастыруға;

С: Оқушылар мәтіннің негізгі ойын тұжырымдайды және мардымды диалог құрастырады, өз көзқарасын айта біледі: топта серіктесу және өздерін шығармашылық қабілеттерін ашу.

 

Р/с Тақырыбы Мақсаты Міндеттері Жұмыстың белсенді формалары, модульдер.

 

Оқытуда қолданылатын әдіс –тәсілдер мен стратегиялар

Күтілетін нәтиже Ресурстар С/с Мерзімі  
  І-тоқсан/ 36 сағат                                                                                            Алғашқы бақылау үзігі -1, диктант -1,   эссе -1, бақылау жұмысы -1    
                                     

 

І. ӘЛЕУМЕТТІК – ТҰРМЫСТЫҚ АЯ – 30 сағат

 
 

 

«Жайлауға бардым» / 5 сағат

 
1 1 – сабақ

 

Менің жазғы демалысым.

Есім сөз таптары.

 

Жазғы демалысы туралы оқушылармен сөйлесе отырып, ой-өрістерін кеңейту.      Есім сөз таптары  туралы қосымша мәлімет беру. 1.Тақырып бойынша білімдерін молайту;

 

2. Өз ойын толық жеткізе білу шеберлігін дамыту;

3.Оқушыларды іздемпаздыққа, тапқырлыққа  баулу;

Модульдер: АҚТ, СТОҮ,ТжДБО, ОЖЕСО, ОБжК, ОмОЖТ, ЖЕ

 

Әдіс-тәсілдер мен стратегиялар:   «Салыстырмалы карта», «Автор орындығы», рефлексия, «Миға шабуыл», «Блум сұрақтары», Бағалау.

1.Сыни ойлай алды.

 

2. Өз ойларын бір жүйеге келтіріп айтады.

3. Өзгені де өзін де бағалай алды.

Қима қағаздар,  оқулық, ментальді карта, түрлі-түсті маркерлер, стикерлер, интербелсенді тақта 1 3.09  
2 2 – сабақ

 

Табиғат аясында демалу.

Табиғат аясында демалу туралы білімдерін  нақтылай отырып, оқушылардың сөздік қорларын молайту,ауызекі сөйлеу тілін дамыту. 1.Оқушыларды түсініп оқуға үйрету;

 

2.Сұраққа жауап беру дағдыларын дамыту; 3.Табиғатты қорғауға  тәрбиелеу.

Модульдер: АҚТ, СТОҮ,ТжДБО

 

Әдіс-тәсілдер мен стратегиялар:  «Топтастыру», «Миға шабуыл», «Вен диаграмма», «Оңайдан қиынға қарай», «АВС сұхбат», Бағалау, «Бүгінгі күннің сөйлемі» рефлексия

1. Тақырып бойынша білімдерін толықтырды;  2.Оқушылар өзара диалогтік қарым-қатынасқа түсті; 3.Ынтымақтастық орнады, өзгені де өзін де бағалай алды. Суреттер, Интерактивті тақта, флипчарт, маркер, кластер,  интербел

 

сенді тақтада таныстырылым, оқулық.

1 5.09  
3 3 – сабақ

 

Жазғы демалысымды кімдермен өткіздім?

Оқушылардың білімдерін толықтыру, өз ойларын жеткізе білуге дағдыландыру.  Өз ойларын дұрыс, сауатты жеткізе білу қабілеттерін арттыру. 1.Мәнерлеп оқуға үйрету. 2.Байланыстырып сөйлеуін дамыту.  3.Ынтымақтастыққа тәрбиелеу. Модульдер: АҚТ, СТОҮ, ТжДБО, ОЖЕСО, ОБжК, ОмОЖТ, ЖЕ

 

Әдіс-тәсілдер мен стратегиялар:  «Жұптас-ойлан-бөліс», «Блиц турнир», «Екі жұлдыз бір тілек», Бағалау.

1.Сыни ойлай алды;

 

2.Өзін-өзі реттеді;

3.Бір- бірін бағалады.

Интерактивті тақта, суреттер, оқулық, флипчарт. 1 7.09  
4 4 – сабақ

 

Жаз мезгілі- демалысқа қолайлы кез.

Оқушылардың  өткен сабақтардағы тақырыптарды еске алу  арқылы әңгіме құрастыруға үйрету. Грамматикалық тақырыптары бойынша алған білім деңгейлерін тексеру. 1.Оқушыларға сауатты жазуға үйрету;

 

2.Тапсырмаларды дұрыс орындауға дағдыландыру;

3.Тілге  деген құрметке тәрбиелеу.

Модульдер: АҚТ, СТОҮ, ТжДБО,ОЖЕСО, ОБжК, ОмОЖТ

 

Әдіс-тәсілдер мен стратегиялар:  Топтастыру, Миға шабуыл, «Болжау», «Мағынаны тану»,  «Жұптас-ізден-талқыла», бағалау

1. Тақырып бойынша білімдерін толықтырды;  2.Оқушылар өзара диалогтік қарым-қатынасқа түсті; 3.Ынтымақтастық орнады, өзгені де өзін де бағалай алды. Түрлі- түсті маркерлер, қима қағаздар, стикерлер, бағалау парақтары 1 8.09  
5 5 – сабақ

 

Жайлаудағы жаз.

Оқушылардың  білімдерін  нақтылай отырып, сөздік қорларын молайту, ауызекі сөйлеу тілін дамыту. 1.Тақырып төңірегінде  түсінік беру;

 

2. Екі оқушы арасында әңгіме орнату.

3. Оқушыларды әдептілікке, адамгершілікке баулу.

Модульдер: АҚТ, СТОҮ, ТжДБО, ОЖЕСО, ЖЕ

 

Әдіс-тәсілдер мен стратегиялар:  «Қапшықтағы фасоль», «Визуалды айғақтар», «Конверт сұрақ», «Таныстырылым», «АВС сұхбат» ,

 

1. Жаз туралы білімдерін толықтырды; 2.Оқушылар өзара диалогтік қарым-қатынасқа түсті; 3.Ынтымақтастық орнады, өзгені де өзін де бағалай алды. Интерактивті тақта, маркер, постер,  қима қағаз, интербелсенді тақтада таныстырылым, оқулық. 1 10.09  
   

 

«Ас адамның арқауы» / 5 сағат

   
6 1 – сабақ

 

Ас – адамның арқауы.

Негізгі ж/е көмекші сөздер.

Жаңа материалды меңгерту. Мәтінді  саналы түрде түсініп, мәнерлеп оқуға төселдіру. Грамматикалық тақырыпты қалыптастыру. 1. Негізгі және көмекші сөздер туралы  түсіндіру;

 

2. Оқушылардың ауызекі сөйлеу қабілеттерін дамыту;

3.Ынтымақтастыққа тәрбиелеу.

Модульдер: АҚТ,СТОҮ, ТжДБО, ОЖЕСО, ОБжК, ОмОЖТ

 

Әдіс-тәсілдер мен стратегиялар:  Топтастыру, Миға шабуыл, «Болжау», «Мағынаны тану»,  «Жұптас-ізден-талқыла», бағалау

1.Тыңдағанына  өз пікірін білдіре алатын болды.

 

2. Өз ойларын бір жүйеге келтіріп айтады.

3. Дүниетанымдары кеңейді.

Плакат,бағалау парақтары, маркерлер, суреттер, интербел

 

сенді тақтада таныстырылым, оқулық

1 12.09  
7 2 – сабақ

 

Дұрыс тамақтану режимі.

Тақырып туралы білімдерін  нақтылай отырып, оқушылардың сөздік қорларын молайту, ауызекі сөйлеу тілін дамыту 1.Оқушыларды түсініп оқуға үйрету;

 

2.Сұраққа жауап беру дағдыларын дамыту;

3. Тамақтану тәртібін сақтауға  тәрбиелеу.

Модульдер: АҚТ, СТОҮ, ТжДБО, ОЖЕСО, ОБжК, ОмОЖТ, ЖЕ

 

Әдіс-тәсілдер мен стратегиялар:   «Миға шабуыл»,  «Вен диаграмма», «Оңайдан қиынға қарай», «АВС сұхбат», «Бүгінгі күннің сөйлемі» рефлексия, Бағалау

1. Тақырып бойынша білімдерін толықтырды;  2.Оқушылар өзара диалогтік қарым-қатынасқа түсті; 3.Ынтымақтастық орнады, өзгені де өзін де бағалай алды. Интерактивті тақта, флипчарт, маркер,

 

кластер,  суреттер, интербелсенді тақтада таныстырылым, оқулық.

1 14.09  
8 3 – сабақ Тамақтануды тиімді ұйымдастыру. Тақырып бойынша алған білімдерін сараптап, жаңадан меңгерген тірек сөздерді сөйлемдерде дұрыс пайдалана білуге дағдыландыру. 1. Тіл байлығын жетілдіру және өз ойын жеткізуге үйрету;

 

2. Еркін сөйлеу әрекеттерін дамыту;

3.Тілге  деген құрметке тәрбиелеу.

Модульдер: АҚТ, СТОҮ, ТжДБО, ОЖЕСО, ОБжК, ОмОЖТ

 

Әдіс-тәсілдер мен стратегиялар:  Жұптастыру, «Жұптас-ізден-талқыла», «Алма ағашы», «Екі жұлдыз бір тілек», бағалау

1.Сыни ойлай алды;

 

2.Өзін-өзі реттеді; 3.Әлеуметтенді;

АҚТ, оқулық, қима қағаздар, маркерлер, стикерлер 1 15.09  
9 4 – сабақ

 

Дастарқан жасау.

Оқушылардың білімдерін толықтыру,  қосымша мағлұмат беру. 1.Оқушыларды өз ойларын ортаға салуға үйрету.

 

2.Байланыстырып сөйлеуін дамыту.  3.Ынтымақтастыққа тәрбиелеу

Модульдер: АҚТ, СТОҮ, ТжДБО, ОЖЕСО, ОБжК, ОмОЖТ

 

Әдіс-тәсілдер мен стратегиялар:  «Топтастыру», «Ыстық орындық», «Бүгінгі күннің сөйлемі» рефлексия, «Миға шабуыл», «Блум сұрақтары», Бағалау.

1. Тақырып бойынша білімдерін толықтырды; 2.Оқушылар өзара диалогтік қарым-қатынасқа түсті;

 

3.Өзгені де өзін де бағалай алды.

Интерактивті тақта, суреттер, оқулық, флипчарт, кластер 1 17.09  
10 5 – сабақ

 

Ұлттық сусындар.

Оқушылардың таным дүниесін кеңейту, алған білімдерін тиянақтай отырып, бекіту. 1.Оқушылардың меңгерген білімдерін тексеру.

 

2.Ауызекі сөйлеу дағдыларын дамыту.

3.Жұмыс жасауға тәрбиелеу.

Модульдер: СТОҮ,ОБжК

 

Әдіс-тәсілдер мен стратегиялар:  «Топтастыру», «Екі жұлдыз бір тілек», «Миға шабуыл», Бағалау,  «АВС сұхбат» , рефлексия

1.Оқушылар өз пікірлерін ортаға сала алды.

 

2.Топтасты.

3.Бір-бірін бағалады.

Бағалау парақтары, смайликтер, оқулық, қосымша ақпарат құралдары. 1 19.09  
11 Алғашқы бақылау үзігі «Ас – адамның арқауы». Оқушылардың өтілген грамматикалық тақырыптары бойынша алған білім деңгейлерін тексеру. 1.Оқушыларға сауатты жазуға үйрету;

 

2.Тапсырмаларды дұрыс орындауға дағдыландыру;

3.Тілге  деген құрметке тәрбиелеу.

Жеке жұмыс жасайды.

 

Бағалау.

  Бақылау жұмысын дәптерлері 1 21.09  
  «Біз отбасымызбен мемлекеттік тілде сөйлейміз» / 5 сағат    
12 1 – сабақ

 

Қазақ тілін үйренейік.

Зат есімнің түрлері.

Мәтінді  саналы түрде түсініп, мәнерлеп оқуға төселдіру. Зат есімнің түрлері туралы еске түсіріп, түсініктерін қалыптастыру. 1. Грамматикалық тақырып туралы  түсіндіру;

 

2. Екі оқушы арасында әңгіме орнату.

3.Ынтымақтастыққа тәрбиелеу.

Модульдер: АҚТ, СТОҮ, ТжДБО, ОЖЕСО, ОБжК, ОмОЖТ, ЖЕ

 

Әдіс-тәсілдер мен стратегиялар:  Топтастыру, Миға шабуыл, «Болжау», «Мағынаны тану»,  «Жұптас-ізден-талқыла», бағалау

1.Тыңдағанына  өз пікірін білдіре алатын болды.

 

2.Өзін  өзі реттеді,

3.Әлеуметтенді

Плакат,бағалау парақтары, маркерлер, суреттер, интербелсенді тақтада таныстырылым, оқулық 1 22.09  
13 2 – сабақ

 

Тіл мен Әліппе.

Тақырып туралы білімдерін  нақтылай отырып, оқушылардың сөздік қорларын молайту, ауызекі сөйлеу тілін дамыту. 1.Оқушыларды түсініп оқуға үйрету;

 

2.Сұраққа жауап беру дағдыларын дамыту; 3.Сенімділікке  тәрбиелеу.

Модульдер: АҚТ, СТОҮ, ТжДБО, ОмОЖТ

 

Әдіс-тәсілдер мен стратегиялар:  «Топтастыру», «Миға шабуыл», «Вен диаграмма», «Оңайдан қиынға қарай», «АВС сұхбат», Формативті бағалау, «Бүгінгі күннің сөйлемі» рефлексия

1. Тақырып бойынша білімдерін толықтырды;  2.Оқушылар өзара диалогтік қарым-қатынасқа түсті; 3.Ынтымақтастық орнады, өзгені де өзін де бағалай алды. Суреттер, Интерактивті тақта, флипчарт, маркер,

 

постер,

оқулық.

1 25.09  

 

Комментарии:
Прокомментировать
  • bowtie smile laughing blush smiley relaxed smirk
    heart_eyes kissing_heart kissing_closed_eyes flushed relieved satisfied grin
    wink stuck_out_tongue_winking_eye stuck_out_tongue_closed_eyes grinning kissing stuck_out_tongue sleeping
    worried frowning anguished open_mouth grimacing confused hushed
    expressionless unamused sweat_smile sweat disappointed_relieved weary pensive
    disappointed confounded fearful cold_sweat persevere cry sob
    joy astonished scream tired_face angry rage triumph
    sleepy yum mask sunglasses dizzy_face imp smiling_imp
    neutral_face no_mouth innocent
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив