» » ТЖБ ҚЖБ География 10-сынып (жаратылыстану-математикалық бағыт)

ТЖБ ҚЖБ География 10-сынып (жаратылыстану-математикалық бағыт)

03 сентябрь 2019, Вторник
572
0

География пәнінен
жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар
10-сынып
(жаратылыстану-математикалық бағыт)
Нұр-Сұлтан, 2019
2
Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 10-сынып білім алушыларына «География» пәні
бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және ӛткізуге кӛмек құралы ретінде
құрастырылған. Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар «География» пәні
бойынша жалпы орта білім беру деңгейінің жаратылыстану- математикалық бағыттағы 10-11-сыныптарына арналған жаңартылған мазмұндағы оқу бағдарламасы негізінде
дайындалған.
Бӛлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге оқушылардың тоқсан
бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бӛлім бойынша жиынтық бағалауды ӛткізуге арналған
бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта
оқушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған.
Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.
Әдістемелік ұсыныстар жалпы орта сынып мұғалімдеріне, мектеп әкімшілігіне, білім
беру бӛлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, ӛңірлік
үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.
Әдістемелік ұсыныстарды дайындау барысында ресми интернет-сайттағы қолжетімді
ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар) қолданылды.
3
МАЗМҰНЫ
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ ...................................... 4
«Географиялық зерттеулер әдістері» бӛлімі бойынша жиынтық бағалау ................................ 4
«Картография және геоинформатика» бӛлімі бойынша жиынтық бағалау ............................. 8
«Табиғатты пайдалану және геоэкология» бӛлімі бойынша жиынтық бағалау .................... 12
2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ .................................... 17
«Табиғатты пайдалану және геоэкология» бӛлімі бойынша жиынтық бағалау .................... 17
3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ .................................... 21
«Геоэкономика» бӛлімі бойынша жиынтық бағалау ................................................................ 21
«Геосаясат» бӛлімі бойынша жиынтық бағалау ....................................................................... 25
4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ .................................... 29
«Елтану» бӛлімі бойынша жиынтық бағалау ............................................................................ 29
«Адамзаттың ғаламдық проблемалары» бӛлімі бойынша жиынтық бағалау ........................ 33
4
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ
«Географиялық зерттеулер әдістері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып Зерттеу әдістерінің түрлері
Оқу мақсаты 10.1.1.1 Зерттеу тақырыбына сәйкес географиялық мониторинг
әдістерін қолдану
10.1.1.2 Зерттеу тақырыбына сәйкес салыстыру әдістерін
қолдану
10.1.1.3 Зерттеу тақырыбына сәйкес сандық әдістерді қолдану
Бағалау критерийі Білім алушы
 Географиялық мониторинг әдісі арқылы ақпаратты
талдайды
 Зерттеу тақырыбына сәйкес салыстыру әдісін
қолданады
 Сандық әдістерді қолдану арқылы ақпаратты талдайды
Ойлау дағдыларының
деңгейлері
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 25 минут
Тапсырма
1. Картада 2016 жылғы ҚР-ның аудандарында атмосфераға шығарылған ластаушы заттар
кӛлемі берілген (мың тонна)
a. Картадағы деректерді пайдаланып, еліміздегі қышқыл жаңбырдың жауу қауіптілігі
бар аймақтарды кестеге толтырыңыз. Әр деңгейге 1 облыстан жазыңыз.
қауіптілігі жоғары қауіптілігі орта қауіптілігі тӛмен
b. Қышқыл жыңбырды қалыптастыратын негізгі екі негізгі себебін атаңыз.
Маңғыстау
5
2. Дүниежүзі елдерінің жан басына шаққандағы ЖІӚ-нің картасы берілген.
a. Әлемдегі елдерді экономикалық дамуына қарай үш топқа жіктеп, картадан бір мысал
келтіріңіз.
b. Берілген карта мен атлас картаны пайдаланып, даму деңгейі бойынша екі елді
мысалға алып салыстырмалы талдау жасаңыз. Жауабыңызды «+» белгісімен белгілеңіз.
дамыған экономикасы дамушы
Туу кӛрсеткіші жоғары
Қызмет кӛрсету саласы басым
Жан басына шаққандағы ЖІӚ тӛмен
ҒТР-дың бастапқы пайда болуы
3. Қазақстандағы халықтың жұмыссыздық деңгейінің диаграммасы кӛрсетілген. (%)
Диаграммадағы әйелдердің жұмыссыздық деңгейін жылдар бойынша талдаңыз.
a. Ең тӛменгі кӛрсеткіш пен ең жоғарғы кӛрсеткіш арасындағы пайыздық үлесті
анықтаңыз.
b. Әйелдердің жұмыссыздық деңгейі бойынша ең тӛменгі және ең жоғары кӛрсеткіш
кӛрсеткен жылдардағы ықтимал себебін сипаттаңыз.
c. Әйелдердің жұмыссыздық деңгейін азайтудың екі жолын ұсыныңыз.
6
Бағалау критерийі Тапсырма

Дескриптор Балл
Білім алушы
Географиялық
мониторинг әдісі
арқылы ақпаратты
талдайды
1 қышқыл жаңбырдың жауу қауіптілігі
жоғары облысты анықтайды;
1
қышқыл жаңбырдың жауу қауіптілігі орта
облысты анықтайды;
1
қышқыл жаңбырдың жауу қауіптілігі
тӛмен облысты анықтайды;
1
қышқыл жыңбырды қалыптастыратын 1-ші себепті атайды;
1
қышқыл жыңбырды қалыптастыратын 2-ші себепті атайды;
1
Зерттеу тақырыбына
сәйкес салыстыру
әдісін қолданады
2 экономикалық дамуына қарай 1-топқа
жіктейді;
1
картадан бір мысал келтіреді; 1
экономикалық дамуына қарай 2-топқа
жіктейді;
1
картадан бір мысал келтіреді; 1
экономикалық дамуына қарай 3-топқа
жіктейді;
1
картадан бір мысал келтіреді; 1
туу кӛрсеткіші жоғары мемлекеттерді
анықтайды;
1
қызмет кӛрсету саласы басым елдерді
анықтайды;
1
ТҰК саны аз елдерді анықтайды; 1
ҒТР-дың бастапқы пайда болған елдерді
кӛрсетеді;
1
Сандық әдістерді
қолдану арқылы
ақпаратты талдайды
3 ең тӛменгі кӛрсеткіш пен ең жоғарғы
кӛрсеткіш арасындағы пайыздық
кӛрсеткішті анықтайды;
1
ең тӛменгі кӛрсеткіш кӛрсеткен
жылдардағы ықтимал себебін сипаттайды ;
1
ең жоғары кӛрсеткіш кӛрсеткен
жылдардағы ықтимал себебін сипаттайды ;
1
жұмыссыздық деңгейін азайтудың 1-ші
жолын ұсынады;
1
жұмыссыздық деңгейін азайтудың 2-ші
жолын ұсынады.
1
Жалпы балл: 20
7
«Географиялық зерттеулер әдістері» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға
арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні ___________________________________________
Бағалау критерийі Оқу жетістіктерінің деңгейі
Төмен Орта Жоғары
Географиялық
мониторинг әдісі
арқылы ақпаратты
талдайды
Географиялық мониторинг әдісі
арқылы ақпаратты талдағанда
қиналады
Қышқыл жаңбырдың жауу қауіптілігі
жоғары, орта, тӛмен облыстарды
анықтауда, қышқыл жыңбырды
қалыптастыратын себептерді атағанда
қателіктер жібереді
Ақпаратты пайдаланып, еліміздегі
қышқыл жаңбырдың жауу
қауіптілігі бойыншы аймақтарды
жіктеп жазады
Зерттеу тақырыбына
сәйкес салыстыру
әдісін қолданады
Зерттеу тақырыбына сәйкес
салыстыру әдісін қолдануда
қиналады
Әлемдегі елдерді экономикалық дамуына
қарай жіктегенде, мысалдар келтіргенде,
туу кӛрсеткіші жоғары мемлекеттерді
анықтағанда, қызмет кӛрсету саласы
басым елді анықтағанда / ТҰК саны аз
елді анықтағанда / ҒТР-дың бастапқы
пайда болған елдерді кӛрсеткенде
қателіктер жібереді
Даму деңгейі бойынша елдерді
жіктеп, мысал келтіреді
Сандық әдістерді
қолдану арқылы
ақпаратты талдайды
Сандық әдістерді қолдану арқылы
ақпаратты талдауда қиналады
Пайыздық кӛрсеткішті анықтағанда,
әйелдердің жұмыссыздық деңгейі
бойынша ең тӛменгі кӛрсеткіш кӛрсеткен
жылдардағы ықтимал себебін
сипаттағанда, әйелдердің жұмыссыздық
деңгейін азайтудың жолдарын ұсынғанда
қателіктер жібереді
Сандық әдістерді қолдану арқылы
ақпаратты дұрыс талдайды
8
«Картография және геоинформатика» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып Заманауи картографиялық әдістер. Географиялық деректер
базасы. Географиялық деректерді визуализациялау
Оқу мақсаты 10.2.1.1 Тақырыпқа сәйкес картографиялық зерттеулер
әдістерін қолдану
10.2.2.3 АКТ графикалық редакторларының қолданысымен
тақырыптық картасызбаларды жасау
Бағалау критерийі Білім алушы
 Картографиялық әдісті қолданып, ақпаратты
зерттейді
 Ақпартты қолданып, картасызба жасайды
Ойлау деңгейлері Қолдану
Жоғарғы деңгей дағдылары
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырма
1.Атласты қолданып, Аустралияның жер бедерін зерттеңіз.
a. Биіктіктігі басым аймақ материктің қай бӛлігінде орналасқанын анықтаңыз.
b. Материктің ең тӛмен және ең биік нүктесін анықтап, айырмасын жазыңыз.
c.Материкте орналасқан үш таудың шыңдарының биік нүктесін анықтап, биіктігін
жазыңыз.
d. Жер қыртысының құрылымы картасын қолданып, осы таулардың қандай
қатпарлыққа сәйкес келетінін анықтаңыз
2. Мәтіндегі деректерді қолданып, Қазақстанның халық тығыздығының картасызбасын
жасаңыз.
Қазақстан жер аумағы үлкен (2724,9 мың км
2
) болғанымен халық сирек қоныстанған
елге жатады. Оның аумағының сәйкес түрде 1 км²-не 6,2 адамнан келедi. Тұрғындар үшiн
табиғат жағдайы неғұрлым қолайлы ӛңiрлер Оңтүстік Қазақстан, Жамбыл, Алматы
облыстары (Алматы қаласын қоса алғанда).
Тұрғындар тығыздығы 1 км
2
-ге 16,9; 6,9 және 7 адамнан келедi. Салыстырмалы
түрде тұрғындары кӛп келесi аймақтар Солтүстік Қазақстан аймағы: Қостанай, Солтүстік
Қазақстан, Ақмола және Павлодар облыстарының аумағы. Тұрғындар тығыздығы 1 км
2
-ге
5,2; 7,4; 5,7 және 6,5 адамнан келедi. Шығыс Қазақстанда республика тұрғындар
тығыздығы 1 км
2
-ге 5,4 адамнан. Орталық Қазақстанда (Қарағанды облысы) республика
тұрғындары км
2
-ге 3,3 адамнан келедi. Халық ең аз қоныстанған аудандар Батыс аймақтар
Маңғыстау, Атырау, Батыс Қазақстан, Ақтӛбе облыстары және Оңтүстік Қазақстан
аймағындағы Қызылорда обл. Мұнда 1 км
2
-ге келетiн орташа тығыздығы, тиiсiнше, 1,9;
3,7; 4,1; 2,3 және 2,6 адамнан.
1999 жылғы санақ жүргiзiлген кездегi ҚР-ның әкiмшілік-аумақтық бiрлiгiнде 84
қала, 200 кент, 2036 ауылдық округ, 7684 ауылдық елдi мекен болды. Ресми
статистистикалық мәлiмет бойынша, Қазақстан тұрғындарының 56%-ы қалалық елдi
мекендерде, 44%-ы ауылдық елдi мекендерде тұрады.
a. Мәтіндегі деректерді пайдаланып, Қазақстанның халық тығыздығының
картасызбасын жасаңыз.
9
Шартты белгілер:
b. Қазақстандағы халық тығыздығы бойынша ең жоғары және ең тӛмен аудандарды
анықтаңыз.
c. Халық тығыздығы тӛмен болуының 1 себебін түсіндіріңіз.
10
Бағалау критерийі
Тапсырма

Дескриптор
Балл
Білім алушы
Картографиялық әдісті
қолданып, ақпаратты
зерттейді
1
биіктіктігі басым аймақ материктің қай
бӛлігінде орналасқанын анықтайды;
1
материктің ең тӛмен нүктесі
анықтайды;
1
материктің ең биік нүктесі анықтайды; 1
материктің ең тӛмен және ең биік
жерінің айырмасын анықтайды;
1
1-ші тау шыңының биік нүктесін
анықтайды;
1
1-ші таудың биіктігін анықтайды; 1
2-ші тау шыңының биік нүктесін
анықтайды;
1
2-ші таудың биіктігін анықтайды; 1
3-ші тау шыңының биік нүктесін
анықтайды;
1
3-ші таудың биіктігін анықтайды; 1
таулардың қандай қатпарлыққа сәйкес
келетінін анықтайды;
1
Ақпартты қолданып,
картасызбалар жасайды
2
халық тығыздығының картасызбасын
сызады
1
ақпаратты шартты белгілермен
кӛрсетеді;
1
халық тығыздығы ең жоғары
аудандарды анықтайды;
1
халық тығыздығы ең тӛмен аудандарды
анықтайды;
1
халық тығыздығы тӛмен болуының
себебін түсіндіреді.
1
Жалпы балл 16
11
«Картография және геоинформатика»бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты
ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Оқушының аты-жөні ___________________________________________
Бағалау критерийі
Оқу жетістіктерінің деңгейі
Төмен Орта Жоғары
Картографиялық
әдісті қолданып,
ақпаратты зерттейді
Картографиялық әдісті қолданып,
ақпаратты зерттеуде қиналады
Биіктіктігі басым аймақ материктің қай
бӛлігінде орналасқанын анықтауда,
материктің ең тӛмен және ең биік
нүктесін анықтауда, ең тӛмен және ең
биік жерінің айырмасын анықтағанда,
материкте орналасқан таулардың
шыңдарын және биік нүктелерін
анықтауда, таулардың қандай
қатпарлыққа сәйкес келетінін анықтауда
қателіктер жібереді
Картографиялық әдісті қолданып,
ақпаратты зерттейді
Ақпартты қолданып,
картасызбалар
жасайды
Мәтіндегі деректерді пайдаланып,
Қазақстанның халық
тығыздығының картасызбасын
жасауда қиналады
Картасызба сызуда, ақпаратты шартты
белгілермен кӛрсеткенде, Қазақстандағы
халық тығыздығы бойынша ең жоғары
және ең тӛмен аудандарды анықтауда,
халық тығыздығы тӛмен болуының
себебін түсіндіргенде қателіктер жібереді
Ақпартты қолданып, картасызбалар
жасайды
12
«Табиғатты пайдалану және геоэкология» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып Табиғатты пайдалану түрлері. Табиғатты пайдалану түрлерінің
қоршаған ортаға әсерін бағалау. Экологиялық таза ӛндірістерді
жобалау.
Оқу мақсаты 10.3.1.1 Табиғатты пайдаланудың қажеттілігін түсіндіріп,
түрлерін (шаруашылық тұрғысынан) анықтау,
графикалық түрде ұсыну
10.3.1.3 Табиғатты пайдалану түрлерінің қоршаған ортаға
тигізетін кері әсерін азайтудың жолдарын
ұсыну(жергілікті / аймақтық компоненттің негізінде)
10.3.1.6 Экологиялық таза ӛндірістік жобаларды
ұсыну(жергілікті / аймақтық компоненттің негізінде)
Бағалау критерийі Білім алушы
 Табиғатты пайдаланудың түрлерін сипаттап, графикалық
түрде кӛрсетеді
 Табиғатты пайдалану түрлерінің қоршаған ортаға
тигізетін кері әсерін азайтудың жолдарын ұсынады
 Экологиялық таза ӛндірістік жобаларды кӛрсетіп,
талдайды
Ойлау деңгейлері Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 25 минут
Тапсырма
1.Табиғатты пайдалануға қатысты тапсырмаларды орындаңыз.
а. Табиғатты пайдаланудың түрлерін толықтырыңыз.
b. Еліміздегі 2007-2012 жылдар арасындағы ӛндірілген мұнайды графикалық түрде
кӛретіңіз. (млн тонна жылына)
2007 ж. -55 300
2010 ж -79 700
2012 ж – 79 200
2016 ж – 65 577
c. Табиғатты тиімді пайдаланудың қажеттілігін түсіндіріңіз
13
2. Сырдария Орта Азиядағы ірі ӛзендердің бірі.
а. Сырдария ӛзені қандай мемлекеттердің территориясы арқылы ӛтетінін жазыңыз.
______________________________________________________________________________
b.Сырдария ӛзені суын шаруашылыққа қолдану салдарынан туындайтын әлеуметтік,
экологиялық және саяси мәселелерді сипаттаңыз.
әлеуметтік________________________________________________________________
экологиялық______________________________________________________________
саяси ____________________________________________________________________
c.Туындаған мәселелерді азайтудың бір жолын ұсыныңыз.
әлеуметтік________________________________________________________________
экологиялық______________________________________________________________
саяси____________________________________________________________________
3. Суретті пайдаланып, экологиялық таза ӛндірістік жоба ұсыныңыз (жергілікті компонент
негізінде).
14
ӛндірісті орналастыратын жерді
анықтаңыз
шығарылатын ӛнім түрлерін
жазыңыз
ӛнімнің потенциалын
сипаттаңыз
экономикаға тигізетін пайдасын
анықтаңыз
жобаның экологиялық таза
екендігіне дәлелдеңіз
15
Бағалау критерийі
Тапсырма

Дескриптор
Балл
Білім алушы
Табиғатты
пайдаланудың
түрлерін сипаттап,
графикалық түрде
кӛрсетеді
1
табиғатты пайдаланудың түрлері сызбасын
толықтырады;
1
ӛндірілген мұнайды графикалық түрде
кӛрсетеді;
1
табиғатты тиімді пайдаланудың
қажеттілігін түсіндіреді;
1
Табиғатты пайдалану
түрлерінің қоршаған
ортаға тигізетін кері
әсерін азайтудың
жолдарын ұсынады
2
ӛзен ағып ӛтетін мемлекеттерді
анықтайды;
1
әлеуметтік мәселені анықтайды; 1
экологиялық мәселені анықтайды; 1
саяси мәселені анықтайды; 1
әлеуметтік мәселені азайтудың жолын
ұсынады;
1
экологиялық мәселені азайтудың жолын
ұсынады;
1
саяси мәсені азайтудың жолын ұсынады; 1
Экологиялық таза
ӛндірістік жобаларды
кӛрсетіп, талдайды
3
ӛндірісті орналастыратын жерді
анықтайды;
1
шығарылатын ӛнім түрлерін анықтайды; 1
ӛнімнің потенциалын сипаттайды; 1
экономикаға тигізетін пайдасын
анықтайды;
1
жобаның экологиялық таза екендігіне
дәлелдейді.
1
Жалпы балл 15
16
«Табиғатты пайдалану және геоэкология» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты
ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Оқушының аты-жөні ___________________________________________
Бағалау критерийі Оқу жетістігінің деңгейі
Төмен Орта Жоғары
Табиғатты пайдаланудың
түрлерін сипаттап,
графикалық түрде кӛрсетеді
Табиғатты пайдаланудың түрлерін
сипаттап, графикалық түрде
кӛрсетуде қиналады
Табиғатты пайдаланудың түрлері
сызбасын толтыруда, ӛндірілген
мұнайды графикалық түрде сызуда,
табиғатты тиімді пайдаланудың
қажеттілігін түсіндіруде қателіктер
жібереді
Табиғатты пайдаланудың түрлерін
сипаттап, графикалық түрде
кӛрсетеді
Табиғатты пайдалану
түрлерінің қоршаған ортаға
тигізетін кері әсерін
азайтудың жолдарын
ұсынады
Табиғатты пайдалану түрлерінің
қоршаған ортаға тигізетін кері
әсерін азайтудың жолдарын
ұсынғанда қиналады
Сырдария ӛзенінің суын
шаруашылықтың қай саласында
кӛбірек қолданатынын түсіндіруде,
туындайтын әлеуметтік, экологиялық,
саяси мәселені анықтауда, мәселелерді
азайтудың жолын ұсынуда қателіктер
жібереді
Табиғатты пайдалану түрлерінің
қоршаған ортаға тигізетін кері
әсерін азайтудың жолдарын
ұсынады
Экологиялық таза
ӛндірістік жобаларды
кӛрсетіп, талдайды
Экологиялық таза ӛндірістік
жобаларды кӛрсетіп, талдауда
қиналады
Ӛндірісті орналастыратын жерді
анықтауда, шығарылатын ӛнім
түрлерін анықтауда, ӛнімнің
потенциалын сипаттауда,
экономикаға тигізетін пайдасын
анықтауда, жобаның экологиялық таза
екендігіне дәлелдеуде қателіктер
жібереді
Экологиялық таза ӛндірістік
жобаларды кӛрсетіп, талдайды
17
2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ
«Табиғатты пайдалану және геоэкология» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып Геоэкологияның зерттеу пәні мен ӛзектілігі. Ғаламдық
экологиялық проблемалар. Қазақстанның экологиялық
проблемалары
Оқу мақсаты 10.3.2.2 Геоэкологияның негізгі категорияларын түсіндіру
10.3.2.7 Ғаламдық экологиялық проблемалардың пайда болу
механизмін түсіндіру
10.3.2.12 Қазақстандағы экологиялық проблемалардың шешу
жолдарын ұсыну
Бағалау критерийі Білім алушы
 Геоэкологияның негізгі категорияларын анықтайды
 Ғаламдық экологиялық проблемалардың пайда болу
жолдарын талдайды
 Қазақстандағы экологиялық проблемаларының шешу
жолдарын ұсынады
Ойлаудағдыларының
деңгейі
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 25 минут
Тапсырма
1. Геоэкологияның негізгі зерттеу нысандарын кестеге толтырыңыз.
Геоэкологияның негізгі категориялары
2. Ғаламдық экологиялық проблемалардың пайда болу жолдарын тӛмендегі сұрақтар
негізінде талдаңыз.
a. Ғаламдық экологиялық проблемаларға анықтама беріңіз
b. Ғаламдық экологиялық проблемалардың түрлеріне екі мысал келтіріңіз
c. Дүниежүзілік ормандарды кесу мәселесінің экологиялық себеп-салдарын
түсіндіріңіз.
3. Каспий теңізінің ластану жолдары кӛрсетілген
18
а.Проблемалардың ішінен ең негізгі ластаушыны анықтап, себебін жазыңыз
b. Проблеманың екі шешу жолдарын ұсыныңыз
19
Бағалау
критерийі
Тапсырма

Дескриптор Балл
Білім алушы
Геоэкологияның негізгі
категорияларын
анықтайды
1
геоэкологияның 1-категориясын анықтайды; 1
геоэкологияның 2-категориясын анықтайды; 1
геоэкологияның 3-категориясын анықтайды; 1
Ғаламдық экологиялық
проблемалардың пайда
болу жолдарын
талдайды
2
ғаламдық экологиялық проблемаларға
анықтама береді;
1
ғаламдық экологиялық проблемалардың
түрлеріне 1-ші мысал келтіреді;
1
ғаламдық экологиялық проблемалардың
түрлеріне 2-ші мысал келтіреді;
1
ормандарды кесу мәселесінің экологиялық
себебін анықтайды;
1
ормандарды кесу мәселесінің экологиялық
салдарын түсіндіреді;
1
Қазақстандағы
экологиялық
проблемалардың шешу
жолдарын ұсынады
3
проблемалардың ішінен ең негізгі
ластаушыны анықтайды;
1
ластаушының негізгі екендігінің себебін
түсіндіреді;
1
проблеманың 1-ші шешу жолын ұсынады; 1
проблеманың 2-ші шешу жолын ұсынады. 1
Жалпы балл 12
20
«Табиғатты пайдалану және геоэкология» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат
ұсынуға арналған рубрика
Оқушының аты-жӛні ___________________________________________
Бағалау критерийі
Төмен Орта Жоғары
Геоэкологияның негізгі
категорияларын анықтайды
Геоэкологияның негізгі
категорияларын анықтағанда
қиналады
Геоэкологияның 1/2/3
категорияларын анықтағанда
қателіктер жібереді
Геоэкологияның негізгі
категорияларын дұрыс
анықтайды
Ғаламдық экологиялық
проблемалардың пайда
болу жолдарын талдайды
Ғаламдық экологиялық
проблемалардың пайда болу
жолдарын талдағанда қиналады
Ғаламдық экологиялық
проблемаларға анықтама бергенде,
ғаламдық экологиялық
проблемалардың түрлеріне
мысалдар келтіруде, ормандарды
кесу мәселесінің экологиялық
себебін анықтағанда, ормандарды
кесу мәселесінің экологиялық
салдарын түсіндіргенде қателіктер
жібереді
Ғаламдық экологиялық
проблемалардың пайда болу
жолдарын талдайды
Қазақстандағы
экологиялық
проблемаларының шешу
жолдарын ұсынады
Қазақстандағы экологиялық
проблемалардың шешу жолдарын
ұсынғанда қиналады
Ең негізгі ластаушыны анықтауда,
ластаушының негізгі екендігінің
себебін түсіндіргенде, проблеманың
шешу жолын ұсынғанда қателіктер
жібереді
Қазақстандағы экологиялық
проблемаларының шешу
жолдарын анықтайды
21
3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ
«Геоэкономика» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып Геоэкономиканың зерттеу пәні мен ӛзектілігі. Дүниежүзілік
шаруашылықтың аумақтық модельдері. Дүниежүзі елдерінің
экономикалық даму кӛрсеткіштері
Оқу мақсаты 10.4.1.1 Геоэкономика бағытының мақсаты мен міндеттерін
түсіндіру
10.4.1.9 Дүниежүзі шаруашылығының аумақтық модельдерін
талдау
10.4.1.10 Дүниежүзі елдерінің экономикалық даму
кӛрсеткіштерін салыстыру (қазақстандық компонентті
қосымша қамту негізінде)
Бағалау критерийі Білім алушы
 Геоэкономика бағытының мақсаты мен міндеттерін
сипаттайды
 Дүниежүзі шаруашылығының аумақтық моделін
талдайды
 Дүниежүзі елдерінің экономикалық даму
кӛрсеткіштеріне баға береді
Ойлау дағдыларының
деңгейлері
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырма
1. Геоэкономика ұғымына анықтама беріңіз.
2. Біздің еліміздің бәсекеге қабілеттілігін арттыруға ықпал ететін, екі фактордың әсерін
түсіндіріп жазыңыз.
3. Дүниежүзілік шаруашылықтың дамуына қарай соңғы жылдары «Орталық-жартылай
периферия-периферия» моделі орын алады. "Периферия" елдеріне талдау жасаңыз.
a. "Периферия" елдерін атаңыз.
b. Ол елдердің шаруашылық саласының негізгі бағытын бір елдің мысалында сипаттаңыз.
c. Осы елдің шаруашылық саласының даму себептерін кӛрсетіңіз.
d. Аталған елде шаруашылық моделі ӛзгеруі мүмкін бе? Ӛз ойыңызды білдіріңіз.
4. Жан басына шаққанда ЖІӚ кӛлемі жӛнінен тӛмендегі елдер арасында алдыңғы орында
тұрған бір мемлекет дамыған елдер қатарына кірмейді. Тізімнен тауып, астын сызыңыз.
Дамыған елдер қатарына кірмеуінің себебін түсіндіріңіз және дәлел жазыңыз
Мемлекетер: Люксембург, Катар, Норвегия, Швейцария.
Себебі Дәлел
5. Екі елдің ЖІӚ құрылымын салыстырыңыз. Қазақстан экономикалық даму деңгейі
бойынша қандай елдер қатарына жатады деп ойлайсыз, аргумент келтіріңіз.
22
Швейцарияның ЖІӚ құрылымы
Қазақстанның ЖІӚ құрылымы
2017
Қазақстанның болашақта дамыған елдер қатарына қосылу үшін, шаруашылықтың қай
саласын дамыту дұрыс деп ойлайсыз.
ауыл шаруашылығы
ӛнеркәсіп
қызмет кӛрсету саласы
Ауыл,балық,орман
шаруашылығы
ӛнеркәсіп
құрылыс
қызмет кӛрсету саласы
ӛнімдерге салық
23
Бағалау критерийі Тапсырма

Дескриптор Балл
Білім алушы
Геоэкономика
бағытының мақсаты мен
міндеттерін сипаттайды
1 геоэкономика ұғымына анықтама
береді;
1
бәсекеге қабілеттілікті арттыруға ықпал
ететін 1-ші фактордың әсерін
түсіндіреді,
1
бәсекеге қабілеттілігін арттыруға ықпал
ететін 2-ші фактордың әсерін
түсіндіреді;
1
Дүниежүзі
шаруашылығының
аумақтық моделін
талдайды
2 "Периферия" елдерін анықтайды; 1
Перифирияға жататын бір елдің
шаруашылық саласын сипаттайды;
1
атаған елдің шаруашылық саласының
даму себептерін анықтайды;
1
аталған елдерде шаруашылық моделі
ӛзгеру, ӛзгермеуіне ӛз ойын білдіреді;
1
Дүниежүзі елдерінің
экономикалық даму
кӛрсеткіштеріне баға
береді
3 елді дұрыс анықтайды; 1
елдің дамыған елдер қатарына
кірмеуінің себебін сипаттайды;
1
елдің дамыған елдер қатарына кірмеуіне
дәлел келтіреді;
1
Қазақстан экономикалық даму деңгейі
бойынша қандай елдер қатарына
жататынын анықтайды;
1
аргумент келтіреді; 1
дамыған елдер қатарына қосылу үшін,
шаруашылықтың қай саласын дамыту
керектігін сипаттайды.
1
Жалпы балл 13
24
«Геоэкономика» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні ___________________________________________
Бағалау критерийі Оқу жетістіктерінің деңгейі
Төмен Орта Жоғары
Геоэкономика
бағытының мақсаты
мен міндеттерін
сипаттайды
Геоэкономика бағытының мақсаты
мен міндеттерін сипаттағанда
қиналады
Геоэкономика ұғымына анықтама
бергенде, Қазақстанның бәсекеге
қабілеттілігін арттыруға ықпал ететін екі
фактордың әсерін түсіндіргенде
қателіктер жібереді
Геоэкономика бағытының мақсаты
мен міндеттерін сипаттайды
Дүниежүзі
шаруашылығының
аумақтық моделін
талдайды
Дүниежүзі шаруашылығының
аумақтық моделін талдауда
қиналады
"Периферия" елдерін анықтағанда, елдің
шаруашылық саласын сипаттауда, атаған
елдің шаруашылық саласының даму
себептерін анықтағанда, аталған елдерде
шаруашылық моделі ӛзгеру, ӛзгермеуіне
ӛз ойын білдіргенде қателіктер жібереді
Дүниежүзі шаруашылығының
аумақтық моделін талдайды
Дүниежүзі елдерінің
экономикалық даму
кӛрсеткіштеріне баға
береді
Дүниежүзі елдерінің экономикалық
даму кӛрсеткіштеріне баға беруде
қиналады
Дамыған елдерге жатпайтын елді
анықтағанда, елдің дамыған елдер
қатарына кірмеуінің себебін сипаттауда,
дәлел келтіруде, Қазақстан экономикалық
даму деңгейі бойынша қандай елдер
қатарына жататынын анықтауда,
аргумент келтіргенде, Қазақстанның
болашақта дамыған елдер қатарына қосу
үшін, шаруашылықтың қай саласын
дамыту керектігін сипаттауда қателіктер
жібереді
Дүниежүзі елдерінің экономикалық
даму кӛрсеткіштеріне баға береді
25
«Геосаясат» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып Геосаясаттың ӛзектілігі. Мемлекеттік шекара
Оқу мақсаты 10.5.1.1 Геосаясаттың мақсаты мен міндеттерін, зерттеу
пәнін түсіндіру
10.5.1.4 Геосаяси ықпал кӛрсетудің негізгі құралдарын
зерттеу
10.5.1.12 Қазақстан Республикасының шекараларын
күшейту жӛнінде ұсыныстар әзірлеу
Бағалау критерийі Білім алушы
 Геосаясаттың мақсаты мен міндеттерін, зерттеу
пәнін сипаттайды
 Геосаяси ықпал кӛрсетудің негізгі құралдарын
талдайды
 Қазақстан Республикасының шекараларын күшейту
жӛнінде ұсыныстар даярлайды
Ойлау деңгейлері Қолдану
Жоғарғы деңгей дағдылары
Орындау уақыты 25 минут
Тапсырма
1. Геосаясатты тӛмендегі сұрақтар негізінде сипаттаңыз.
а. Геосаясатқа анықтама беріңіз.
b. Геосаясаттың бӛлінуін кестеде орналастырыңыз.
Геосаясат
с. Геосаясатта әр түрлі факторлардың рӛлі тарихи ӛзгеріп отыратынын білесіз, сол
ӛзгеріске мысал жазыңыз.
2. Елдер арасындағы геосаясаттың ӛзгерісін зерттеңіз.
a. Қазіргі заманғы әлемде пайдаланатын геосаяси ықпал етудің негізгі құралдарын
жазыңыз.
b.Атлас картаны пайдаланып,әлемнің «Ыстық нүктелерінің» картасын талдаңыз.
Картадағы «Ыстық нүктелер» аймағындағы елдерден геосаяси ықпал етудің қандай
құралдарын байқауға болады.
c. Алдағы уақытта «ыстық нүктелер аумағы ӛзгеруі» мүмкін бе?
26
d. Ӛзгеруге әсер ететін факторларды жазыңыз.
3. Каспий теңізінің жағалауында орналасқан елдер үшін шекараны белгілеу кӛптеген
жылдар бойы қиынға түскен болатын. Бірақ, 2018 жылдың 12-тамызында Каспий теңізінің
жағалауындағы мемлекеттер бас қосқан 5-ші саммитте шекара нақты бекітілді. Берілген
картаны қолданып, сұрақтарға жауап жазыңыз.
а. Каспий теңізі арқылы шекараласатын үш мемлекетті кескін картаға белгілеңіз.
b. Еліміздің су нысандары арқылы ӛтетін шекараны қорғау қаншалықты деңгейде, ӛз
ойыңызды бір дәлелмен жазыңыз.
c.Қазақстанның су нысандары арқылы ӛтетін шекараны нығайтуға қатысты үш
жолды кӛрсетіңіз.
27
Бағалау критерийі Тапсырма

Дескриптор Балл
Білім алушы
Геосаясаттың мақсаты мен
міндеттерін, зерттеу пәнін
сипаттайды
1
геосаясаттың анықтамасын
жазады;
1
геосаясаттың бӛлінуін кестеде
орналастырады;
1
геосаясаттағы ӛзгерске мысал
келтіреді;
1
Геосаяси ықпал
кӛрсетудің негізгі
құралдарын талдайды
2
геосаяси ықпал етудің құралдарын
анықтайды;
1
«ыстық нүктелер аумағы ӛзгеруі»
мүмкіндігін анықтайды;
1
ӛзгеруге әсер ететін факторларды
сипаттайды;
1
Қазақстан
Республикасының
шекараларын күшейту
жӛнінде ұсыныстар
даярлайды
3
теңіз арқылы шекараласатын 1-ші
мемлекетті кескін картаға түсіреді;
1
теңіз арқылы шекараласатын 2-ші
мемлекетті кескін картаға түсіреді;
1
теңіз арқылы шекараласатын 3-ші
мемлекетті кескін картаға түсіреді;
1
еліміздің шекарасының қорғау
деңгейін анықтайды;
1
бір дәлел келтіреді; 1
шекараны нығайтуға қатысты
бірінші жолды кӛрсетеді;
1
шекараны нығайтуға қатысты
екінші жолды кӛрсетеді;
1
шекараны нығайтуға қатысты
үшінші жолды кӛрсетеді.
1
Жалпы балл 14
28
«Геосаясат» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Оқушының аты-жөні ___________________________________________
Бағалау критерийі
Оқу жетістіктерінің деңгейі
Төмен Орта Жоғары
Геосаясаттың
мақсаты мен
міндеттерін, зерттеу
пәнін сипаттайды
Геосаясаттың мақсаты мен
міндеттерін, зерттеу пәнін
сипаттауда қиналады
Геосаясаттың анықтамасын жазғанда,
геосаясаттың бӛлінуін анықтағанда,
геосаяи ӛзгерістерге мысал келтіргенде
қателіктер жібереді
Геосаясаттың мақсаты мен
міндеттерін, зерттеу пәнін
сипаттайды
Геосаяси ықпал
кӛрсетудің негізгі
құралдарын талдайды
Геосаяси ықпал кӛрсетудің негізгі
құралдарын талдауда қиналады
Геосаяси ықпал ету құралдарын
анықтағанда, «ыстық нүктелердің»
ӛзгеруге әсер ететін факторларын
анықтағанда қателіктер жібереді
Геосаяси ықпал кӛрсетудің негізгі
құралдарын талдайды
Қазақстан
Республикасының
шекараларын
күшейту жӛнінде
ұсыныстар даярлайды
Қазақстан Республикасының
шекараларын күшейту жӛнінде
ұсыныстар даярлауда қателіктер
жібереді
Теңіз арқылы шекараласатын
мемлекеттерді кескін картаға түсіргенде/
шекараны қорғау деңгейін анықтағанда,
дәлел келтіруде, су нысандары арқылы
ӛтетін шекараны нығайтуға қатысты
жолдарды анықтағанда қателіктер
жібереді
Қазақстан Республикасының
шекараларын күшейту жӛнінде
ұсыныстар даярлайды
29
4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ
«Елтану» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып Кешенді географиялық аудандастыру. Салыстырмалы
елтану
Оқу мақсаты 10.6.1.1 Дүниежүзінің түрлі белгілер бойынша физикалық
географиялық, тарихи-мәдени, саяси-географиялық,
геосаяси аудандарға бӛлінуін түсіндіру
10.6.2.2 Дүниежүзі елдерін салыстыруда қолданылатын
кӛрсеткіштердің бірін есептеу әдісін түсіндіру
(таңдау бойынша: ЖШӚ, ЖҰӚ, оның ішінде жан
басына шаққанда, СҚП – сатып алу қабілетінің
паритеті, гендерлік тепе-теңдік және т.с.с.)
10.6.2.6 Елдің рейтингте орналасқан орына әсер ететін
географиялық, әлеуметтік, экономикалық және
саяси факторларды анықтау (таңдау бойынша
рейтингтің басында, ортасында және соңында
орналасқан үш елдің мысалында)
Бағалау критерийі Білім алушы
 Дүниежүзінің түрлі белгілер бойынша геосаяси
аудандарға бӛлінуін сипаттайды
 Дүниежүзі елдерін салыстыруда жан басына
шаққандағы ЖІӚ есептеуді түсіндіреді
 Елдің рейтингте орналасқан орына әсер ететін
факторларды талдайды
Ойлау деңгейлері Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырма
1.Дж. Маккиндердің теориясы бойынша жер шарындағы орналасқан мемлекеттер бірнеше
геосаяси аудандарға бӛлінеді.
а. Берілген геосаяси аудандарды сипаттаңыз
Хартленд
Римленд
b. Дж. Маккиндердің теориясы бойынша «Кім хартленке иелік етсе сол, әлемге иелік
етеді» деген пікірін түсіндіріңіз
2.Дүниежүзі елдерін салыстыруда қолданылатын кӛрсеткіштердің бірі жан басына
шаққандағы ЖІӚ.
a. Жан басына шаққандағы ЖІӚ есептеңіз.
Мемлекеттер ЖІӚ кӛлемі,
2017 ж.
млрд. АҚШ
долларымен
Халық саны,
2017 ж. дерек.
Жан басына
шаққандағы
ЖІӚ, АҚШ
долларымен
Ұлыбритания 2 625 66 040 229
Қазақстан 134 18 292 704
30
Ангола 103 29 310 273
b. Елдердегі жан басына шаққандағы ЖІӚ кӛлемі әртүрлі болуының екі себебін
түсіндіріңіз.
3. Қазіргі кездегі АДИ кӛрсеткіші бойынша рейтингтің кӛш басын Норвегия бастап тұр.
Новегияның рейтингте орналасқан орына әсер ететін географиялық, экономикалық және
саяси факторларды талдап, жазыңыз.
географиялық фактор
экономикалық фактор
саяси фактор
31
Бағалау критерийі Тапсырма № Дескриптор Балл
Білім алушы
Дүниежүзінің түрлі
белгілер бойынша
геосаяси аудандарға
бӛлінуін сипаттайды
1
Хартленд геосаяси ауданын
сипаттайды;
1
Римленд геосаяси ауданын сипаттайды; 1
Дж. Маккиндердің теориясын
түсіндіреді;
1
Дүниежүзі елдерін
салыстыруда жан
басына шаққандағы
ЖІӚ есептеуді
түсіндіреді
2
Ұлыбритания жан басына шаққандағы
ЖІӚ есептейді;
1
Қазақстанның жан басына шаққандағы
ЖІӚ есептейді;
1
Анголаның жан басына шаққандағы
ЖІӚ есептейді;
1
жан басына шаққандағы ЖІӚ кӛлемі
әртүрлі болуының 1-ші себебін
түсіндіреді;
1
жан басына шаққандағы ЖІӚ кӛлемі
әртүрлі болуының 2-ші себебін
түсіндіреді;
1
Елдің рейтингте
орналасқан орына
әсер ететін
факторларды
талдайды
3
географиялық факторларды талдайды; 1
экономикалық факторларды талдайды; 1
саяси факторларды талдайды. 1
Жалпы балл 11
32
«Елтану» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты
ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Оқушының аты-жөні ___________________________________________
Бағалау критерийі Оқу жетістігінің деңгейі
Төмен Орта Жоғары
Дүниежүзінің түрлі
белгілер бойынша геосаяси
аудандарға бӛлінуін
сипаттайды
Дүниежүзінің түрлі белгілер
бойынша геосаяси аудандарға
бӛлінуін сипаттағанда қиналады
Хартленд геосаяси ауданын
сипаттағанда / Римленд геосаяси
ауданын сипаттағанда / Дж.
Маккиндердің теориясын түсіндіруде
қателіктер жібереді
Дүниежүзінің түрлі белгілер
бойынша геосаяси аудандарға
бӛлінуін сипаттайды
Дүниежүзі елдерін
салыстыруда жан басына
шаққандағы ЖІӚ есептеуді
түсіндіреді
Дүниежүзі елдерін салыстыруда
жан басына шаққандағы ЖІӚ
есептеуді түсіндіргенде қиналады
Ұлыбритания/Қазақстан/Анголаның
жан басына шаққандағы ЖІӚ
есептегенде, елдердегі жан басына
шаққандағы ЖІӚ кӛлемі әртүрлі
болуының себептерін түсіндіргенде
қателіктер жібереді
Дүниежүзі елдерін салыстыруда
жан басына шаққандағы ЖІӚ
есептеуді дұрыс түсіндіреді
Елдің рейтингте орналасқан
орына әсер ететін
факторларды талдайды
Елдің рейтингте орналасқан орына
әсер ететін факторларды талдауда
қиналады
Новегияның рейтингте орналасқан
орына әсер ететін географиялық /
экономикалық/ саяси факторларды
талдауда қателіктер жібереді
Елдің рейтингте орналасқан орына
әсер ететін факторларды дұрыс
талдайды
33
«Адамзаттың ғаламдық проблемалары» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып Ғаламдық проблемалардың географиялық аспектілері
Оқу мақсаты 10.7.1.1Адамзаттың дамуындағы проблемаларын топтастыру
10.7.1.2 Ғаламдық проблемалардың критерийлерін анықтау
10.7.1.3 Ғаламдық проблемалардың себептері мен салдарын
анықтап, топтастыру
Бағалау критерийі Білім алушы
 Адамзаттың дамуындағы проблемаларды жіктейді
 Ғаламдық проблемалардың критерийлерін анықтайды
 Ғаламдық проблемалардың себептері мен салдарын
топтастырады
Ойлаудағдыларының
деңгейі
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырма
1. Ғаламдық проблемаларға түсінік беріп, талдаңыз.
а.Проблемалардың ғаламдық деп аталу себебін түсіндіріңіз.
b.Ғаламдық проблемаларды топтастырып, сызбанұсқаны толықтырыңыз, әр топқа бір
мысалдан келтіріңіз.
Ғаламдық проблемалар
Әлеуметтік сипаттағы
Ашаршылық __________________ _________________
2. Берілген критерийлер бойынша бір ғаламдық проблеманы талдаңыз.
Ғаламдық проблемалар Ғаламдық проблемалардың
критерийлері (кӛрсеткіштері)
1. Бейбітшілікті сақтау
проблемасы
2. Экологиялық
3. Энергетикалық
4. Демографиялық
5. Дүниежүзілік мұхит
проблемасы
6. Дамушы елдердің артта қалу
7. Ғарышты бейбітшіліктік игеру
8. Шикізаттық
- Ауқымдылығы, бүкіл ғаламшарды
немесе кӛптеген елдерді қамтиды
- Мәселені шешу барлық елдердің
қатысуын қамтамасыз етеді
- Бір мемлекеттегі ғаламдық мәселе
бүкіл адамзатқа әсерін тигізеді
3. Ғаламдық проблемаларды пайда болу себептері мен салдарына қарай топтастырыңыз.
Ғаламдық проблемалар
1. Бейбітшілікті сақтау проблемасы
2. Экологиялық
3. Энергетикалық
4. Демографиялық
5. Дүниежүзілік мұхит проблемасы
6. Дамушы елдердің артта қалу
7. Ғарышты бейбітшіліктік игеру
34
8. Шикізаттық
Пайда болу себептеріне қарай Салдарына бойынша
35
Бағалау критерийі Тапсырма

Дескриптор Балл
Білім алушы
Адамзаттың
дамуындағы
проблемаларды
жіктейді
1
проблемалардың ғаламдық деп
аталу себебін анықтайды;
1
ғаламдық проблемалардың 2-ші
тобын анықтайды;
1
ғаламдық проблемалардың 2-ші
тобына мысал келтіреді;
1
ғаламдық проблемалардың 3-ші
тобын анықтайды;
1
ғаламдық проблемалардың 3-ші
тобына мысал келтіреді;
1
Ғаламдық
проблемалардың
критерийлерін
анықтайды
2
ғаламдық проблеманы 1- критерий
бойынша сипаттайды;
1
ғаламдық проблеманы 2- критерий
бойынша сипаттайды;
1
ғаламдық проблеманы 3- критерий
бойынша сипаттайды;
1
Ғаламдық
проблемалардың
себептері мен салдарын
топтастырады
3
ғаламдық проблемаларды пайда
болу себептеріне қарай
топтастырады;
1
ғаламдық проблемаларды
стуындайтын салдары бойынша
топтастырады.
1
Жалпы балл 10
36
«Адамзаттың ғаламдық проблемалары» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға
арналған рубрика
Оқушының аты-жөні ___________________________________________
Бағалау критерийі
Төмен Орта Жоғары
Адамзаттың дамуындағы
проблемаларды жіктейді
Адамзаттың дамуындағы
проблемаларды жіктеуде
қиналады
Ғаламдық проблемаларға түсінік
бергенде, топтағанда қателіктер
жібереді
Адамзаттың дамуындағы
проблемаларды дұрыс жіктейді
Ғаламдық проблемалардың
критерийлерін анықтайды
Ғаламдық проблемалардың
критерийлерін анықтауда
қиналады
Ғаламдық проблеманы 1/2/3
критерийлер бойынша сипаттағанда
қателіктер жібереді
Ғаламдық проблемалардың
критерийлерің анықтайды
Ғаламдық проблемалардың
себептері мен салдарын
топтастырады
Ғаламдық проблемалардың
себептері мен салдарын
топтастыруды қиналады
Ғаламдық проблемаларды пайда
болу себептеріне/салдарына қарай
топтастырғанда қиналады
Ғаламдық проблемалардың
себептері мен салдарын дұрыс
топтастырады

Комментарии:
Сабақ жоспарлары барлық пәннен ҚМЖ, ОМЖ, ҰМЖ | Планы КСП ССП ДСП
Электронная почта: [email protected] Ватсап: 8(707) 403-01-01 © 2019-2020