ҚАЗАҚ ТІЛІ 5 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ 2017-2018 ОҚУ ЖЫЛЫ
Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы 23 тамыздағы № 1080 қаулысымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес әзірленген.
5-сынып – аптасына 3 сағат, оқу жылында – 102 сағат;
Қазақ тілінен орта мерзімді жоспар
Барлығы: 102 сағат, аптасына 3 сағат.
| Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері | Тақырыптар/ Орта мерзімді жоспардың мазмұны | Оқу мақсаты | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | Негізгі дерек көздер | Сағат саны | Мерзімі | 
| 1-тоқсан – 27 сағат | |||||||
| 1-бөлім: Мәдениет: тіл және қарым-қатынас | 1. Тіл және сөйлеу | 
                        Тірек сөздер мен ұсынылған суреттер арқылы тақырыпты болжау (5. О5.);
                         
 Әртүрлі жанрдағы мәтінді талдау (5О5.Т/А).  | 
                      
                        Ұйымдастыру
                         
 Топқа бөлу «ТВ шоу» Ү.ж. тексеру Миға шабуыл «Ойлан-жұптас-бөліс»  | 
                      «Сабақтағы проблемалар» кестесі | Таныстырылым, фильм, суреттер. | 1 | |
| 2. Тіл туралы не білеміз? | 
                        Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау (5. 5.О1.);
                         
 Мәтіннің жанрлық ерекшелігін ажырату (5.О3.)  | 
                      
                        Бейнефильм  көрсету. АКТ
                         
 Топ жұмысы, бірлескен оқу  | 
                      «Бас бармақ» қалыптастырушы бағалау | 
                        Қазақ тілі
                         
 оқулығы, түрлі-түсті қағаздар, маркер, постер.  | 
                      1 | ||
| 3. Cәлем – сөздің атасы | 
                        Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі, және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру (5.Ж1.).
                         
 Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді талдау (5.Т/А2.).  | 
                      
                        Талдау. Топтастыру. Т.Ж. Кубизм;
                         
 АКТ; ТВ шоу  | 
                      
                        Жұлдызша  арқылы бағалау
                         
 
  | 
                      
                        Мұғалімге
                         
 арналған нұсқаулық  | 
                      1 | ||
| 4. Әдеп | 
                        Оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу (5.О6.);
                         
 Орфографиялық норма. Дауысты дыбыстардың емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу (5.ӘТН1.).  | 
                      
                        «Суреттер сөйлейді».
                         
 Мәтінмен жұмыс.  | 
                      
                        Сөзбен мадақтау.
                         
 Смайликтер  | 
                      Кеспе суреттер, парақшалар. | 1 | ||
| 5. Әдеп пен талғам | Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау (5.Т/А2.). Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді талдау. (монолог) ( 5.Т/А3.). | Саралау,жабық сұрақтар, Жұптық жұмыс | «Жетістік баспалдағы» | Музыкалық үзінділер, суреттер. | 1 | ||
| 6. Сөйлеу мәдениеті | 
                        Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну (5.О1).;
                         
 Мәтіннің жанрлық ерекшелігін ажырату (5.О3.).  | 
                      
                        Жеке жұмыс, ашық сұрақтар,
                         
 ойындар.  | 
                      Рефлексия пирамидасы | Ватман, түрлі түсті стикерлер, маркер. | 1 | ||
| 7. Телефонмен сөйлесу әдебі | 
                        Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру (5.Ж1.);
                         
 оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу (5.О6.).  | 
                      Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Маңыздылық» кестесі | 
                        Рефлексия парағы
                         
 Сабақтағы жетістіктерім Оның себептері  | 
                      Сызылған кестелер,таныстырылым,флипчарт. | 1 | ||
| 8. Көп тіл білудің пайдасы | 
                        Тыңдаған мәтіннен ақпаратты анықтау (5.Т/А3).;
                         
 Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді талдау (5.Т/А2.).  | 
                      Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс | Кері байланыс ағашы | Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск. | 1 | ||
| 9. Біз қалай сөйлесеміз? | 
                        мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау(5.О1);
                         
 мәтіннің жанрлық ерекшелігін ажырату (5.О3.).  | 
                      Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Маңыздылық» кестесі | «Көңілді микрафон» кері байланыс парағы | Видеосюжеттен үзінділер, суреттер. | 1 | ||
