ҚАЗАҚ ТІЛІ 5 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ 2017-2018 ОҚУ ЖЫЛЫ
Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы 23 тамыздағы № 1080 қаулысымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес әзірленген.
5-сынып – аптасына 3 сағат, оқу жылында – 102 сағат;
Қазақ тілінен орта мерзімді жоспар
Барлығы: 102 сағат, аптасына 3 сағат.
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері | Тақырыптар/ Орта мерзімді жоспардың мазмұны | Оқу мақсаты | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | Негізгі дерек көздер | Сағат саны | Мерзімі |
1-тоқсан – 27 сағат | |||||||
1-бөлім: Мәдениет: тіл және қарым-қатынас | 1. Тіл және сөйлеу |
Тірек сөздер мен ұсынылған суреттер арқылы тақырыпты болжау (5. О5.);
Әртүрлі жанрдағы мәтінді талдау (5О5.Т/А). |
Ұйымдастыру
Топқа бөлу «ТВ шоу» Ү.ж. тексеру Миға шабуыл «Ойлан-жұптас-бөліс» |
«Сабақтағы проблемалар» кестесі | Таныстырылым, фильм, суреттер. | 1 | |
2. Тіл туралы не білеміз? |
Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау (5. 5.О1.);
Мәтіннің жанрлық ерекшелігін ажырату (5.О3.) |
Бейнефильм көрсету. АКТ
Топ жұмысы, бірлескен оқу |
«Бас бармақ» қалыптастырушы бағалау |
Қазақ тілі
оқулығы, түрлі-түсті қағаздар, маркер, постер. |
1 | ||
3. Cәлем – сөздің атасы |
Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі, және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру (5.Ж1.).
Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді талдау (5.Т/А2.). |
Талдау. Топтастыру. Т.Ж. Кубизм;
АКТ; ТВ шоу |
Жұлдызша арқылы бағалау
|
Мұғалімге
арналған нұсқаулық |
1 | ||
4. Әдеп |
Оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу (5.О6.);
Орфографиялық норма. Дауысты дыбыстардың емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу (5.ӘТН1.). |
«Суреттер сөйлейді».
Мәтінмен жұмыс. |
Сөзбен мадақтау.
Смайликтер |
Кеспе суреттер, парақшалар. | 1 | ||
5. Әдеп пен талғам | Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау (5.Т/А2.). Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді талдау. (монолог) ( 5.Т/А3.). | Саралау,жабық сұрақтар, Жұптық жұмыс | «Жетістік баспалдағы» | Музыкалық үзінділер, суреттер. | 1 | ||
6. Сөйлеу мәдениеті |
Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну (5.О1).;
Мәтіннің жанрлық ерекшелігін ажырату (5.О3.). |
Жеке жұмыс, ашық сұрақтар,
ойындар. |
Рефлексия пирамидасы | Ватман, түрлі түсті стикерлер, маркер. | 1 | ||
7. Телефонмен сөйлесу әдебі |
Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру (5.Ж1.);
оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу (5.О6.). |
Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Маңыздылық» кестесі |
Рефлексия парағы
Сабақтағы жетістіктерім Оның себептері |
Сызылған кестелер,таныстырылым,флипчарт. | 1 | ||
8. Көп тіл білудің пайдасы |
Тыңдаған мәтіннен ақпаратты анықтау (5.Т/А3).;
Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді талдау (5.Т/А2.). |
Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс | Кері байланыс ағашы | Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск. | 1 | ||
9. Біз қалай сөйлесеміз? |
мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау(5.О1);
мәтіннің жанрлық ерекшелігін ажырату (5.О3.). |
Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Маңыздылық» кестесі | «Көңілді микрафон» кері байланыс парағы | Видеосюжеттен үзінділер, суреттер. | 1 |