Қазақ тілі 2 сынып. Күнделік сабақ жоспарлары. Барлығы-136 сағат, аптасына-4 сағат.
Қазақ тілі
№ 1. Тақырыбы: Сөйлем және сөз
Мақсаты: Сөйлем және сөз туралы 1-кластағы алған білімін қайталап, еске түсіре отырып, жаттығулар орындау.Сөздік қорларын дамыту Еліміздің рәміздерін қастерлеуге, Отанын сүюге тәрбиелеу.
Көрнекілігі: суреттер.
Әдісі: Сұрақ-жауап, іздену
І. Ұйымдастыру кезеңі: сабаққа даярлық
ІІ. Мақсат қою кезеңі: өткенді еске түсіру, дыбыс және әріп,сөз және сөйлем
ІІІ. Оқулықпен жұмыс: Жаттығу,суреттермен жұмыс,оқу талдау. Сөздік жұмыс жүргізу.
1-жаттығу.Өлеңді мәнерлеп оқу. Сұрақтарға жауап алу.Қазақстан Республикасының Конституциясы, Ата заңы қашан қабылданды?
2-жаттығу.Қазақстан Республикасының Конституциясы- Ата Заңы қашан қабылданды? ( жатқа жаттап айту).
Жазбаша жұмыс: 3-жаттығу. Өздігінен көшіріп, әр сөйлем неше сөзден тұратынын анықтап, қандай тыныс белгісі қойылғанын анықтау.
ІҮ. Бекіту.а)4-жаттығу (ауызша) сөйлемді оқып, салыстыру. ә)Сөз туралы не білеміз?
Суретке қарап сөйлем құрау. Сөз бен сөйлемнің айырмашылығы. б) Ойын «Кім тапқыр»
Ү. Үйге тапсырма:6- жаттығу
№ 2 Тақырыбы : Дыбыс және әріп (5-9 жаттығулар)
Мақсаты: Өткенді қайталай отырып, алған білімдерін еске түсіру,жаттығулар орындау, Танымдық қабілеттерін дамыту.Сауаттылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: суреттер, кеспе қағаздар
Әдісі: сұрақ-жауап, өзіндік
Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі:Оқушы зейінін сабаққа аудару
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: 6- жаттығу (суретке қарап әңгіме құру) неше сөйлем,қандай тыныс белгісі қойылғанын анықтау.
ІІІ. Жаңа сабақ: Дыбыс, әріп дегеніміз не? Қазақ тілінде неше әріп,неше дыбыс бар?( анықтап, дәлелдеу)
ІҮ.Оқулықпен жұмыс: 7- жаттығу.Өлеңді жатқа көшіріп жазу./күз, түз / сөздерінің мағынасын түсіндіру. 8- жаттығу .(әріптерді қою, сөйлем құру). «Қарындаш, таяқша, өзекше» сөздеріне дыбыстық талдау жасау.
Ү. Қорыту.Дыбыс нешеге бөлінеді?Дауысты дыбыстарды ата?Дауысты дыбыс нешеге бөлінеді?
ҮІ. Үйге тапсырма: 9-жаттығу. Бағалау
№ 3 Тақырыбы : Жуан және жіңішке дауысты дыбыстар .10-14 жаттығу.
Мақсаты: Жуан және жіңішке дауысты дыбыстарды еске түсіру, алфавит туралы қайталау. Ой-өрісін, сауатын қайталау.Ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу.
Әдісі: сұрақ жауап, түсіндіру,өздік жұмыс
Көрнекілігі: суреттер, алфавит
Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі.Амандасу, түгендеу, оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
ІІ .Үй тапсырмасын тексеру. 9 – жаттығу.
ІІІ. Мақсат қою кезеңі:тақырыбын, мақсатын хабарлау.
Көркем жазу. Әә Әә Әә Әтеш.
Оқулықпен жұмыс: 1) (ауызша)10-жаттығу.Оқып, дауысты дыбыстарды табу,жуан және жіңішке дауысты дыбыстарды ажырату.
Жазбаша жұмыс: 11 – жаттығу, мақалды жатқа жазу, Жуан дауыстылардың астын-бір, жіңішке дауыстылардың астын –екі рет сыз. 12-жаттығу, суретке қарап сөйлем құрау.
( тиісті әріптерді қою,дыбыстық талдау жасау)
13- жаттығуды сурет бойынша әңгіме құру, талдау, үйде өздігінен жазуға даярлау
ҮІІІ Үйге тапсырма: 13 жаттығу.Бағалау
№ 4. Тақырыбы: Буын және тасымал. 14-18 жаттығулар
Мақсаты: 1-сыныпта өткен буын және тасымал туралы алған білімдерін қайталау, пысықтау Сауатты көркем жазуға баулу. Білімділікке тәрбиелеу.
Типі: қайталау.
Көрнекігілі: суреттер, кеспе қағаздар
Әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, өзіндік,
Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа дайындық
ІІ. Мақсат қою кезеңі:Буын және тасымал
ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру:13- жаттығу
ІІІ. Білімді тексеру:1. Көркем жазу . Бб Бб Бб Балық, балық.2. Балапан, от, жұмыс, доп сөздерін буынға бөлу.
2). 14-жаттығу.Алфавит ретімен буынға бөліп жазу. Дауысты дыбысқа аяқталған буындардың астын сызу.
.Ши-е, бүл-дір-ген, өр-мек-ші, бүр-кіт, е-мен, ға-рыш, доп, хат, шар, ит, ән-ші,ки-ік , тас, үй,ұя. (Буынға бөлінбейтін сөздерді анықау, неліктен бөлінбейтінін дәлелдеу)
15- жаттығу (өздік жұмыс. Жатқа жазу, бір буынды сөздерді табу. Көп буынды сөздерді буынға бөлу.)
ІҮ. Бекіту:Жаттығулар орындау. 1) ойын «кім жылдам?» (көп сөздер ойлап,оны тасымалдап жарысу).
2).16- жаттығу. Ауызша ребусты шешу, тасымалдау.
Ү. Үйге тапсырма:16-жаттығу «Тауық» туралы білетініңді жаз.
Бағалау