» » Қазақ әдебиеті 11 сынып ОМЖ орта мерзім математикалық бағыт Жылдық cағат саны-68 Апталық сағаты-2

Қазақ әдебиеті 11 сынып ОМЖ орта мерзім математикалық бағыт Жылдық cағат саны-68 Апталық сағаты-2

29 октябрь 2016, Суббота
1 146
0

Қазақ әдебиеті

11 сынып математикалық бағыт сыныбы

Жылдық cағат саны-68

Апталық сағаты-2

Сабақтың тақырыбы, бөлімі Сағат саны     Мақсаты Күтілетін нәтиже Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі Оқытуда қолданыла-тын  әдіс-тәсілдер Үйрену  мақсатында бағаны  қоса, бағалау Барлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысы Негізгі  дереккөздер немесе ресурста
  I тоқсан                
1. Кіріспе. ХХ ғасыр әдебиеті (1 сағат) 1 ХХ ғасыр басындағы әдебиетте жаңа жанрлардың пайда болуы туралы түсіну. Әдеби туындылар мен әдеби сын еңбектерді талдайды. Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Түстер арқылы бөлу. Жигсо Инсерт, пікірсайыс,артықшылықтар мен кемшіліктер Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
2. А.Байтұрсынов өмірі, «Қырық мысал», «Маса» жинағы. 1 Ахметтің қазақ әдебиеті тарихындағы орнын білу. «Қырық мысал», «Маса» жинақтарындағы өлеңдерінің мазмұны мен мәнін түсінеді. Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Ойын, ББУ, тренинг,диалог,тәжірбиелік,аквариум ойыны

 

Кім жылдам

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
3. Көп қырлы ғалым. «Ер Сайын» жыры, «Әдебиет танытқыш» кітабы 1 «Әдебиет танытқыш» еңбегіндегі көркем шығарманың сыры мен сипатын тану. Еңбектің сөз өнерін танып, пайымдаудағы тарихи қызметін біледі. Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Топқа бөлу:

 

Түстер арқылы,

Миға шабуыл

Ойлан талқыла

Шынжыр

Эссе

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
4. М.Дулатов өмірі. «Бақытсыз Жамал» романы. 1 «Бақытсыз Жамал» романының жанрлық ерекшелігін білу. Жамал бейнесінің реалистік сипатын ашады. Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Миға шабуыл

 

Жигсо, Спираль

Топтастыру әдісін пайдалану  сұрақ-жауап немесе диалог арқылы үй жұмысын тексеру, СТО стратегиялары:

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
5. Жамал бейнесінің реалистік сипаты 1 Әлеуметтік теңсіздік мәселелерін түсіну. Автордың образ сомдау, адам психологиясын беру шеберлігін талдайды. Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Кім  жылдам

 

Миға шабуыл

Жигсо әдісі

Венн диаграммасы

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
6-7. Өмірі. «Ақбілек» романы 2 Өмір жолы, шығармашылық мұрасы, қоғамдық-әлеуметтік қызметі туралы білу. Жазушының суреткерлік шеберлігін білу. «Ақбілек» романындағы әлеуметтік жағдай, өмір шындығын біледі. Ақбілек образының ұлттық сипатын ашады, кейіпкерлерге мінездеме, портрет бере алады. Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Миға шабуыл

 

Болжау

Стикерлік диалг

Сэнквейн» әдісі

Бес жолды өлең

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
8-9. Шығарма 2 Шығармашылық бағытта іздену. Шығарманы көркемдік тұтастықта талдай алады.          
10. С.Торайғыров өмірі. «Туған еліме», «Сарыарқараның жаңбыры»  өлеңдері 1 Өмірі мен ақындық жолы туралы мәліметпен танысу. Өлеңдерінің тарихи сипатын, маңызын түсінеді. Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Түс қағаздарымен топқа бөлу, Венн диаграммасы, эссе жазу, топтастыру стратегиясы

 

 

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
11. «Қамар сұлу» романы 1 Романның тақырыбы мен идеясын білу. Отбасылық тәрбие мәселесі мен типтік бейнені көркем шығарма  тұрғысынан талдайды. Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Шаттық шеңбері, топтық жұмыс, «ой қозғау»

 

Жеке,  топтық жұмыс, диалогтық оқыту, Ассосация

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

 

Комментарии:
Сабақ жоспарлары барлық пәннен ҚМЖ, ОМЖ, ҰМЖ | Планы КСП ССП ДСП
Электронная почта: [email protected] Ватсап: 8(707) 403-01-01 © 2020-2021