» » Математика 4 сынып ҚМЖ қысқа мерзім жоспарлары Алматыкітап баспасы Авторлары: Ә.Б Ақпаева, Л.А Лебедева 170 сағат

Математика 4 сынып ҚМЖ қысқа мерзім жоспарлары Алматыкітап баспасы Авторлары: Ә.Б Ақпаева, Л.А Лебедева 170 сағат

20 октябрь 2016, Четверг
4 073
0

1-сабақ                                  Оқу ісінің меңгерушісі:

Математика Уақыты: Кабинет: Мұғалім:
Сабақтың тақырыбы Сандардың нумерациясы.  
Сілтеме Математика   оқулығының әдістемесі,ғаламтор
Сабақтың жабдығы суретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер.
Жалпы мақсаттар

 

Оқыту  нәтижесі

Мақсаты: үш таңбалы сандардың құрылу тәсілдерін қорытындылау; оларды салыстыру; алдыңғы, келесі түсініктерін пайдалана отырып, натурал сандар қатарындағы сандарды табу дағдыларын жетілдіру .
Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті
Бағалау парақшасымен таныстыру
Топқа бөлу Оқушыларға кесілген суреттер  үлестіріледі. Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа  бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі.
Ынтымақтастық атмосферасы Балалар, бір – біріңе қарап  жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.

 

Мен бақытты баламын,

Жан  дүниемде күн нұрлы

Жылуым мол бойымда.

 

 

Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады.

Үй тапсырмасын пысықтау

 

 

Көбейту кестесін еске түсіру Оқушылар ауызша орындайды
Жаңа сабақ кіріспе. Көркем жазу сәтіне 1, 2, 3 цифрларының көмегімен үш таңбалы сандар жазу ұсынылады. (123, 132, 213, 231, 312, 321)

 

—          Неше сан жаздыңдар? Ең кіші санды; ең үлкен санды; 1 ондығы бар санды; 1 бірлігі бар санды; 3 ондығы бар санды ата. 312 мен 321 сандарының арасындағы сандарды жаз.

1.      Оқулықпен жұмыс. № 1 ауызша есептеу. Жасырын сандарды ата.

Алдыңғы сан 689 99 998 408 666
Сан 690 100 999 409 667
Кейінгі сан 691 101 1000 410 668

2.      Сандар туралы білімдерін қайталауға арналған жұмыс.

№ 2. Өздік жұмыс. Сандарды ата. Оларды кему ретімен жаз.

Разрядтар
жүздіктер ондықтар бірліктер
9 7 0
5 9 6
5 0 0
4 8 9
2 0 9
  4 3

№ 3. Салыстыр.  Жұптық жұмыс. Есептемей – ақ салыстыру.

699 – 90 < 699 – 9                                808 – 8 > 808 – 80

400 + 80 > 400 + 8                                             550 + 50 > 550 + 5

998 – 900 < 998 – 90                                          665 – 60 – 5 = 665 – 5

№ 4. Көрсетілген өлшем бірліктеріне өрнекте. (Үш қатардан 3 оқушы, жарысу).

 

900 см =   9 м895 см =  8м 9дм 5см                          10м  = 100дм

400см  =   4 м502 см =  5м 0дм 2см                           10м = 1000 см

300см  =   3 м                      660см  =  6м 6дм 0см                           2м 5дм 7см =257см

 

Сергіту сәті Сергіту сәті

 

«Көңілді қалпақ» ойыны
Басына қалпақ түскен оқушы жеті байлықты табады табады.

 

 

Бірінші байлық — денсаулық.
Екінші байлық — еркіндік
Үшінші байлық — тіл байлық
Төртінші байлық — қайрат-күш
Бесінші байлық — ақ жаулық
Алтыншы байлық — балаңыз
Жетінші байлық — жүз саулық
Ой толғаныс № 5 (1).  Есептерді шығар. (қысқаша шарты)

 

І емхана – 3 дәрігер – 14 баладан        ?                  шешуі: 3 ∙ 14 + 2 ∙ 17 = 42 + 34 = 76

ІІ емхана – 2 дәрігер – 17 баладан                           жауабы: барлығы 76 бала қабылданды.

№ 5 (2).

Мараттың салмағы – 45кг, ? кг ауыр                     шешуі: 45 – 45 : 3 = 45 – 15 = 30

Інісі Қайраттың салмағы — ? , 3 есе жеңіл              жауабы: Қайратқа қарағанда Марат 30кг ауыр

 6. (4 оқушы тақтада).

1)      Ш:  24 ∙ 6 = 144                Ж: 144 парақ қатырмақағаз бар.

2)      Ш:  124 + 124 ∙ 2 = 124 + 248 = 372       Ж: барлығы 372 парақ қағаз бар.

Ш:  124 + 124 : 2 = 124 + 62 = 186        Ж: барлығы 186 парақ қағаз бар.

3)      Ақ қағаз – 124                                      Ш: 500 – (124 + 106) = 500 – 230 = 270

Көк қағаз – 106         500п.қ.               Ж: 270 сары қағаз

Сары — ?

№ 7. Топтық жұмыс. Кесте бойынша өрнектер құрастыр және жаз. Олардың мәнін тап.

150 ∙ 3 + 250 = 700                    880 : 4 + 11 ∙ 2 = 242                       320 + 300: 20 = 470

4 ∙ 12 + 210 = 258                      299 + 900 – 680 = 519

А).

Қосылғыш 150 ∙ 3 4 ∙12 880 : 4 299 320
Қосылғыш 250 210 11 ∙ 2 900 – 680 300 : 20
Қосынды 700 258 242 519 470

Б).     800 – 600 : 5 =  680

Азайғыш 800 45 ∙ 4 445 + 355 1000 560
Азайтқыш 600 : 5 44 : 4 55 ∙ 3 230 ∙ 3 405 : 5
Айырма 680 169 635 310 479

 

Шығармашылық тапсырма. № 9.

Оқушылар толтырады

Сабақты бекіту Бүгінгі сабақта біз не істедік? Саған қайсы тапсырма қиын болды?

 

 

Үй тапсырмасы № 8. 5 бет.  

 

Оқушылар күнделіктеріне жазады

 Бағалау Бүгінгі сабақ ұнады ма?
Өз көңіл күйлерін стикерге жазу.
Бағалау парақшасын толтырады
Комментарии:
Сабақ жоспарлары барлық пәннен ҚМЖ, ОМЖ, ҰМЖ | Планы КСП ССП ДСП
Электронная почта: [email protected] Ватсап: 8(707) 403-01-01 © 2019-2020